Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jammer, van zo'n evenement verwacht je toch wel veel... Citaat:Vier jaar geleden werd Lansink in Aken met Cumano wereldkampioen. Met Valentina loopt het dit jaar minder goed. In de eerste proef maakte Valentina, gehinderd door de schaduw onder het kunstlicht, drie fouten. Dinsdag bleef de combinatie wel foutloos en klom Lansink van de 87ste naar de 33ste plaats.
Steefjevos schreef:Uhm... Lansink was zelf toch gestopt?Citaat:Vier jaar geleden werd Lansink in Aken met Cumano wereldkampioen. Met Valentina loopt het dit jaar minder goed. In de eerste proef maakte Valentina, gehinderd door de schaduw onder het kunstlicht, drie fouten. Dinsdag bleef de combinatie wel foutloos en klom Lansink van de 87ste naar de 33ste plaats.
Gaat dit dan niet over zijn zoon?
Hmm, wel jammer dat zo'n groot evenement zo slecht verzorgd blijkt te zijn. Wel apart dat je de dressuurruiters er niet over hebt gehoord.
ceasario schreef:SSDesign schreef:Ik las op diverse blogs ook al dat het eten behoorlijk slecht was jajammer, van zo'n evenement verwacht je toch wel veel...
Las je ook waarom de springruiters voorlopig niet naar Londen gaan.
1. Duitsland
2. Frankrijk
3. Belgie...super..
15 Nederland en maar kankeren.

Sander_ schreef:ceasario schreef:15 Nederland en maar kankeren.
Ik had liever dat er helemaal niemand "kankert", want ik vind dit nogal onbeschoft woordgebruik.
ontopic: dit is onwijs frustrerend voor heel veel ruiters, vooral die tijdschema's lijkt me zwaar irritant.