Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of waar ook maar door,kynshiri schreef:eigen schuld dikke bult! ik wacht hier eerlijk gezegd al een paar jaar op en hoop ergens stiekem dat de paardenwoede een klein beetje gaat willen afnemen in de nabije toekomst. dat men het maar eens houdt bij behoorlijke paarden fokken voor mensen die weten dat je beter wat meer betaald voor een deftig gefokt paard en dat de rest zich maar onthoudt.
geerke schreef:kynshiri schreef:eigen schuld dikke bult! ik wacht hier eerlijk gezegd al een paar jaar op en hoop ergens stiekem dat de paardenwoede een klein beetje gaat willen afnemen in de nabije toekomst. dat men het maar eens houdt bij behoorlijke paarden fokken voor mensen die weten dat je beter wat meer betaald voor een deftig gefokt paard en dat de rest zich maar onthoudt.
waarom heb ik een 'deftig' gefokt en peperduur paard nodig als ik alleen een bosritje wil maken en absoluut geen wedstrijdambities heb?
Behalve topruiters zijn er ook 'gewone' mensen die niet aan de olympische spelen willen meedoen.
En een bosrit maak je niet op een goed papier...
Imre schreef:Wit oplichtend hekwerk vindt hij storend? En het prikkeldraad waar koeien vaak nog achter staan niet?
geerke schreef:kynshiri schreef:eigen schuld dikke bult! ik wacht hier eerlijk gezegd al een paar jaar op en hoop ergens stiekem dat de paardenwoede een klein beetje gaat willen afnemen in de nabije toekomst. dat men het maar eens houdt bij behoorlijke paarden fokken voor mensen die weten dat je beter wat meer betaald voor een deftig gefokt paard en dat de rest zich maar onthoudt.
waarom heb ik een 'deftig' gefokt en peperduur paard nodig als ik alleen een bosritje wil maken en absoluut geen wedstrijdambities heb?
Behalve topruiters zijn er ook 'gewone' mensen die niet aan de olympische spelen willen meedoen.
En een bosrit maak je niet op een goed papier...
ik heb niet per se een "deftig" paard nodig. Het is maar net waar je ambities liggen. Imre schreef:Wit oplichtend hekwerk vindt hij storend? En het prikkeldraad waar koeien vaak nog achter staan niet?
Maar ik heb een eigen weiland. Een paard die niet meer goed genoeg is voor de dressuurproefjes willen ze niet op pension houden, die willen mensen dumpen.
Triest!