Een vrouw uit Wierden is zondag bij een val van een paard ernstig gewond geraakt.
Het ongeluk vond gisteren plaats op de Vleerweg in Albergen. De vrouw viel om onbekende reden van haar paard. Ze kreeg echter ook nog eens een trap van het paard tegen haar hoofd. Een bekende van de vrouw begon direct met reanimatie. De vrouw is met ernstig hoofdletsel naar het ziekenhuis in Enschede gebracht.
Ojee doet me gelijk denken aan die vrouw ( volgens mij 23 jaar ) uit Kropswolde. Dat is helaas niet goed afgelopen. Ik hoop dat deze mevrouw het wel overleefd. Sterkte voor iedereen.
wouterpaard
Geplaatst: 27-09-10 19:44
Idd elvira ik krijg ook een flashback. Hopelijk loopt dit beter af!
Hopen dat het goed afloopt! Gebeuren laatste tijd hoop nare dingen met paarden!
Onassa
Geplaatst: 27-09-10 21:49
wouterpaard schreef:
Idd elvira ik krijg ook een flashback. Hopelijk loopt dit beter af!
Heb ik ook, schrik toch wel hoor dat er zoveel ongelukken gebeuren met zwaar letsel. Of lees ik dat toevallig de laatste tijd meer? Hoop en duim dat deze ruiter er goed door gaat komen!
Jee! Begonnen met reanimatie... Dat is zeker niet goed als dat nodig is. Heel veel sterkte toegewens aan vrienden en familie. Hoop dat ze er bovenop komt!
Hè jakkes da's dichtbij. Eerste reactie is "hopelijk geen bekende" maar eigenlijk is dat onzin want een onbekende gun je 't net zo min. Hopelijk komt alles goed...