Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verdiend gewonnen, al was Apache ook niet verkeerd 
Bij deze (1ste beoordeling finale): http://www.kwpn.nl/data/events/00013521.pdf 
Vudress schreef:youngster schreef:Alleen deze foto vind ik echt vreselijk
Ik wilde het net gaan zeggen! Deze foto doet Amazing Star niet echt recht toe.....
Zo van de livestream verbaasde ik mij over de plaatsing van die United van Laurens, taai beest met akelig achterbeen. Maar livestream vertekent wel eens...

yvonnepuntnl schreef:Hij kreeg niet voor niet een 10 voor de galop:

!
, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat
Vudress schreef:youngster schreef:Alleen deze foto vind ik echt vreselijk
Ik wilde het net gaan zeggen! Deze foto doet Amazing Star niet echt recht toe.....
Zo van de livestream verbaasde ik mij over de plaatsing van die United van Laurens, taai beest met akelig achterbeen. Maar livestream vertekent wel eens...
manie schreef:Berendje schreef:Stuur ik ook eens een foto in
Alle respect hoor, maar je kunt denk ik zelf ook wel inschatten dat deze foto, niet echt recht doet aan dit paard....
Suprice schreef:Ik ben het met Ulissa eens wat betreft het rijden van de gastruiters.. Ik vond alles met Carl er ook gemakkelijker uitzien, maar dat kan ook aan mij liggen. Hij kon wat beter met de sensibelere (meestal de merries) omgaan. Ik heb trouwens de 4 jarigen gezien en de 5 jarigen.
En Amazing Star, die galop! Echt fantastisch. Maar ik ben ook fan van Apache, een zeer aansprekend paard! Ik zou niet de beste van de 2 aan kunnen wijzen, voor mij hebben ze beiden iets. Maar toch gefeliciteerd voor de eigenaren + ruiters!

Vudress schreef:Zo was hij in het echt ook, ik was erg verbaasd dat hij nog zulke hoge cijfers kreeg want ik vond er weinig aan.youngster schreef:Alleen deze foto vind ik echt vreselijk