Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Mijn zadel ligt niet in mijn slaap kamer. Maar bij ons ongemerkt inbreken is onmogelijk. Dan moet je eerst over een hek van 2 m hoog heen. En Daarboven zit de slaapkamer van mijn vader. Verder is het bij ons ook niet heel intressant. Aangezien we maar 1 zadel hebben liggen.
Cayenne schreef:Anoniem schreef:Mijn zadel ligt niet in mijn slaap kamer. Maar bij ons ongemerkt inbreken is onmogelijk. Dan moet je eerst over een hek van 2 m hoog heen. En Daarboven zit de slaapkamer van mijn vader. Verder is het bij ons ook niet heel intressant. Aangezien we maar 1 zadel hebben liggen.
Ja, dat dachten de afgelopen paar honderd stallen en maneges ook![]()
Verkijk je er maar niet op. Ze maken zelfs gaten in daken en gebruiken oa slijptollen en ander gereedschap.
Roxxiejj schreef:Een jaar of 10 terug is er bij mij oude manege ook een inbraak geweest. Alle kastjes hebben ze open gemaakt, hebben de leren zadels meegenomen (2 kunststof laten liggen...), waaronder mijn nieuwe Stubben. Buit: 17 zadels... Ze hebben alles met kruiwagens naar voor aan de weg gebracht en toen de auto in geladen. Dat weten ze omdat er vooraan de weg 3 kruiwagens in de sloot lagen..
@nini-roosje: daar ben ik ook benieuwd naar. Valt ie er ook onder als ie 10 meter verder in de zadelkamer bij stal ligt?
jury schreef:Gentlegiant, dit klinkt naar de al jaren opererende zadeldiefbende door heel het land opererend.
Hebben ze ook nog voor de hand liggend gereedschap meegenomen?
alleen het drug verhaal komt me niet bekend voor, meestal worden ze gewoon weer verkocht via mp of op baderien