Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had al gehoord dat ze heel misschien in het team zou komen, maar wat leuk om te lezen dat dat echt doorgaat! Verder uiteraard alvast heel spannend hoe ze daar gaan presteren.primagirl schreef:“Anky heeft er veel plezier in en ontwikkelt zich goed in deze discipline. Ze leert snel, doet steeds meer wedstrijdervaring op en is goed bezig”, aldus bondscoach Caspar de Jonge.
crow schreef:Ik vind het ook een beargumentering van niets en op basis van de prestaties verdient ze geen reserveplaats tenzij alle alternatieven 'nee' gezegd hebben. Weet natuurlijk niet wie allemaal benaderd zijn.
Moniek schreef:crow schreef:Ik vind het ook een beargumentering van niets en op basis van de prestaties verdient ze geen reserveplaats tenzij alle alternatieven 'nee' gezegd hebben. Weet natuurlijk niet wie allemaal benaderd zijn.
best wat alleen die hebben geen constant paard tot hun beschikking maar wel enorm veel talent en veel meer ervaring.
daarom zei ik al dat ze de whiz van anky beter aan een andere WEL OPEN ruiter hadden gegeven die ook haar/zijn scores heeft gelopen voor de kwalificatie''s