Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shanna schreef:Walgelijk.. Waarom zou iemand zoiets doen? Om over de gevaren van vergiftiging, vernieling van eigendommen (tuinen bijvoorbeeld) enzo nog maar te zwijgen.. Ik zou daar echt (nu het toch vakantie is) wel een weekje gaan slapen (op een onopvallende plek (bijvoorbeeld in de stal) met een vriend of vriendin) om zo de dader hopelijk te kunnen pakken! Ik zie ernaast een huis(?) staan, dat niemand het ziet ook!
Andere optie is de paarden een weekje of 2 weekjes ergens anders te stallen, zodat de dader denkt dat de dieren weg zijn en er hopelijk niet meer terug komt..
momo_lover schreef:Shanna schreef:Walgelijk.. Waarom zou iemand zoiets doen? Om over de gevaren van vergiftiging, vernieling van eigendommen (tuinen bijvoorbeeld) enzo nog maar te zwijgen.. Ik zou daar echt (nu het toch vakantie is) wel een weekje gaan slapen (op een onopvallende plek (bijvoorbeeld in de stal) met een vriend of vriendin) om zo de dader hopelijk te kunnen pakken! Ik zie ernaast een huis(?) staan, dat niemand het ziet ook!
Andere optie is de paarden een weekje of 2 weekjes ergens anders te stallen, zodat de dader denkt dat de dieren weg zijn en er hopelijk niet meer terug komt..
Huisje is een sluishuisje daar woont niemand in zo van de foto's te zien.
Maar wel lastig en gevaarlijk dat iemand zomaar je bedrading steeld.
Shanna schreef:Shanna schreef:Walgelijk.. Waarom zou iemand zoiets doen? Om over de gevaren van vergiftiging, vernieling van eigendommen (tuinen bijvoorbeeld) enzo nog maar te zwijgen.. Ik zou daar echt (nu het toch vakantie is) wel een weekje gaan slapen (op een onopvallende plek (bijvoorbeeld in de stal) met een vriend of vriendin) om zo de dader hopelijk te kunnen pakken! Ik zie ernaast een huis(?) staan, dat niemand het ziet ook!
Huisje is een sluishuisje daar woont niemand in zo van de foto's te zien.
Maar wel lastig en gevaarlijk dat iemand zomaar je bedrading steeld.
)
petraaken schreef:het lijkt wel alsof ze doelbewust er voor zorgen dat de paarden de weg op kunnen zodat ze inderdaad verongelukken of zo. Zo komt het op mij over in ieder geval. Net alsof ze hen inderdaad weg willen hebben van dat land.