Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En misschien heeft iemand het veulen er wel vastgebonden en toen het water ingedrukt/gejaagd? Ik weet het niet. Dan zou het een geval van diermishandeling zijn.
Sabin_e schreef:Als ik dat zo zie ben ik bang dat het veulen naar beneden is gevallen en zichzelf misschien heeft opgehangen aan dat touw en/of verdronk.. Dit zou een ongeval kunnen zijn.
Maar dat touw om de nek vind ik niet kunnenEn misschien heeft iemand het veulen er wel vastgebonden en toen het water ingedrukt/gejaagd? Ik weet het niet. Dan zou het een geval van diermishandeling zijn.
Het is in ieder geval wel een rare vondst. Rare plek en vreemd dat het aan een touw vast zat. Niet echt iets waarbij ik snel 'ongeval' bij zou denken...eerder diermishandeling.

rainbow8 schreef:Misschien is het wel vastgeknoopt omdat het anders verder weg zou gaan drijven.......... Nu was het dier makkelijker op 1 plaats te houden tot het waterschap, of wie het dier er ook uitgehaald heeft. We kunnen wel speculeren over dierenmishandeling, maar wie weet waar het veulen vandaan komt?? Wie weet hoe het al in het water heeft gelegen en waar het te water is geraakt??