Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Maar als ik het goed begrijp, willen ze dus het doden in eigen land houden, maar de rest, het hele slachtproces (villen etc.) in het buitenland houden. Aangezien ze willen reizen met karkassen?
Ik neem aan dat bij het doden ook meteen de slagaders door worden gesneden, gestold bloed heeft niemand wat aan toch???
Vind het een mooi initiatief, slachten kan ook prima in eigen land. Maar het brengt een slager niets op....
Marije_jiplover schreef:In principe heb je wel gelijk, dat de meeste dieren nooit meer bij zullen komen en in principe hersendood zijn door de pin, maar officieel is de term die bij die pin hoort, het bedwelmen en is het laten leegbloeden daarna de handeling die daadwerkelijk voor het doden van het dier zorgt.
Dancie schreef:Opzich is het dier inderdaad alleen hersendood door een pin. Voor varkens en koeien en ook de kippen zou het slachten in eigen land moeten. veel beesten worden op slecht transport gezet. ik vind het altijd diep en diep triest.
Janine1990 schreef:ranna schreef:“Wat vindt u van de westerse beschaving?” vroeg een verslaggever aan de Gandhi
“Lijkt mij een goed idee” was het antwoord.
Ik voel me een beetje blond, maar kan iemand 'm uitleggen?