Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue_Eyes schreef:Tafje schreef:Misschien ook maar terecht.. anders zou iedere miljonair met een kapitaal paard een startbewijs voor het WK binnenhalen.
Beetje vreemde uitspraak... Athina Onassis kan wel rijden, die moet het niet alleen van haar centen hebben.
Tafje schreef:Blue_Eyes schreef:Beetje vreemde uitspraak... Athina Onassis kan wel rijden, die moet het niet alleen van haar centen hebben.
Ik bedoel; deelname wk. Natuurlijk niet terecht dat ze is gevallen en een operatie heeft moeten ondergaan.. feit is nu éénmaal dat niet iedereen een vette erfenis krijgt en een paar miljoen op tafel kan leggen voor een paard met als doel deel te nemen aan een wk..
Blue_Eyes schreef:Tafje schreef:Misschien ook maar terecht.. anders zou iedere miljonair met een kapitaal paard een startbewijs voor het WK binnenhalen.
Beetje vreemde uitspraak... Athina Onassis kan wel rijden, die moet het niet alleen van haar centen hebben.
Citaat:nou ik heb haar ook echt heel graag ,maar vijf jaar terug kon ze amper een 1.20 rondkomen ..en als je dan heel veel geld hebt en je wordt echt dagelijks door de grootste trainers omringd met begeleiding en lessen en je kan met je erfenis echt de beste toppers aankopen ..dan maakt het dat toch wel het verschil !!
Tafje schreef:Citaat:Denk je dat die paarden de WEG op de automatische piloot lopen? Ook al koop je de beste paarden, op dat niveau zul je nog steeds behoorlijk wat in huis moeten hebben wil je mee kunnen doen.
Dat wilde ik dus zeggen.. De kans dat iemand met zo'n toppaard en dito trainers een medaile haalt is hier niet aan de orde.. het alleen al meedoen. En ja je zult best wat in huis moeten hebben.. Maar als ik Okidoki hier op stal zou hebben, een ticket naar de WEG en wat dure trainers achter de hand dan weet ik ook niet wat er zou gebeuren.. Meedoen in ieder geval wel.