Athina Onassis de Miranda onder het mes na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Athina Onassis de Miranda onder het mes na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-10 13:44

www.horses.nl

De Griekse miljonairsdochter Athina Onassis de Miranda raakte afgelopen vrijdag geblesseerd bij een val van haar paard. Ze kwam ongelukkig ten val tijdens de kwalificatie voor de Grote Prijs tijdens het CSI4* in het Franse Bourg-en-Bresse en brak haar opperarmbeen. Ze ondergaat vandaag een schouderoperatie in Londen.

Athina Onassis moet rekenen op een revalidatieperiode van minimaal drie maanden. Ze komt daardoor deze zomer niet meer aan de start in de Global Champions Tour. De blessure komt op een ongelukkig moment. Ze betaalde onlangs miljoenen dollars voor springpaard Ashleigh Drossel Dan (v. Drosselklang II), in de hoop met het dier te schitteren op de Wereldruiterspelen in Kentucky. Haar kans op deelname aan de wereldkampioenschappen is door de val op losse schroeven komen te staan.

Thomas

Re: Athina Onassis de Miranda onder het mes na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:46

Ook dat nog.. eerst alle goede paarden wegkopen en dan nog niet eens starten.. nee hoor grapje.

Maar jammer dat ze waarschijnlijk niet kan starten,, ze doet wel haar best ervoor.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:50

Athina van harte beterschap toegewenst!
I hope you have a quick recovery!

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:50

Heel jammer voor haar ze doet erg haar best en het is nog een aardige meid ook zonder kapsones.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:07

beterschap dan maar, hoop dat ze mee kan doen.
Mijn moeder zei vroeger altijd tegen mij als ik weer eens wat wilde hebben: Weet je wat jij moet doen? Met Arie Onassis trouwen. _O-

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:39

:D Zo zie je maar dat met geld niet alles te koop is ... geluk en gezondheid bijvoorbeeld. Misschien ook maar terecht.. anders zou iedere miljonair met een kapitaal paard een startbewijs voor het WK binnenhalen.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:40

Tafje schreef:
Misschien ook maar terecht.. anders zou iedere miljonair met een kapitaal paard een startbewijs voor het WK binnenhalen.

Beetje vreemde uitspraak... Athina Onassis kan wel rijden, die moet het niet alleen van haar centen hebben.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:43

En haar leven is ondanks al dat geld toch al een Grieks drama op bepaalde fronten; een beetje afleiding met haar (onbevooroordeelde) paarden is haar wel gegund.

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:04

Blue_Eyes schreef:
Tafje schreef:
Misschien ook maar terecht.. anders zou iedere miljonair met een kapitaal paard een startbewijs voor het WK binnenhalen.

Beetje vreemde uitspraak... Athina Onassis kan wel rijden, die moet het niet alleen van haar centen hebben.

Ik bedoel; deelname wk. Natuurlijk niet terecht dat ze is gevallen en een operatie heeft moeten ondergaan.. feit is nu éénmaal dat niet iedereen een vette erfenis krijgt en een paar miljoen op tafel kan leggen voor een paard met als doel deel te nemen aan een wk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:08

Ik ben ook geopereerd na val van mijn paard.Ik zou dit seizoen starten ,maar niks verdorie ;( en ik sta niet op de voorpagina.
Maar ja mijn moeder is ook niet met arie onasis getrouwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:12

Tafje schreef:
Blue_Eyes schreef:

Ik bedoel; deelname wk. Natuurlijk niet terecht dat ze is gevallen en een operatie heeft moeten ondergaan.. feit is nu éénmaal dat niet iedereen een vette erfenis krijgt en een paar miljoen op tafel kan leggen voor een paard met als doel deel te nemen aan een wk..

Denk je dat die paarden de WEG op de automatische piloot lopen? Ook al koop je de beste paarden, op dat niveau zul je nog steeds behoorlijk wat in huis moeten hebben wil je mee kunnen doen.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:33

Jeetje duur grapje als je net zo'n duur paard hebt gekocht.
Ik hoop dat ze snel herstelt.

PaysBas schreef:
Athina van harte beterschap toegewenst!
I hope you have a quick recovery!

Denk je dat ze ook op bokt zit ;)

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:38

Insider schreef:
Heel jammer voor haar ze doet erg haar best en het is nog een aardige meid ook zonder kapsones.

Inderdaad, ik heb haar onlangs ontmoet. Heel jammer voor haar.

el_Padrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:52

Dat is een flinke tegenvaller zeg. Ik hoop dat ze het red en toch nog mee kan doen.

RiderLiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:59

Insider schreef:

Helemaal mee eens! Echt heel erg lullig voor haar.. |(

devi786

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:01

Poor little rich girl 8-)
Ik vrees dat het haar ( ondanks alle miljoenen) niet mee valt om mee te draaien aan de top.

Veel beterschap voor haar in ieder geval.
Je wenst toch niemand een ongeluk toe :(:)
Ze lijkt echt haar best te doen om een "gewoon"iemand te zijn >>> het zal je maar gebeuren !

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:09

Blue_Eyes schreef:
Tafje schreef:

nou ik heb haar ook echt heel graag ,maar vijf jaar terug kon ze amper een 1.20 rondkomen ..en als je dan heel veel geld hebt en je wordt echt dagelijks door de grootste trainers omringd met begeleiding en lessen en je kan met je erfenis echt de beste toppers aankopen ..dan maakt het dat toch wel het verschil !!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:31

Ja, maar als ik mocht kiezen tussen haar leven met geld en zonder ouders en mijn leven zonder geld en met ouders dan was dat voor mij een makkelijke keus hoor.

Ik vind het erg sneu voor haar.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:35

Inderdaad. Alsof zij voor dit leven gekozen heeft. Ze is nu eenmaal de kleindochter van Onassis en daar komt ze nooit meer vanaf.

(Heb wel haar megajacht zien liggen voor het privé eiland van Onassis in Griekenland...Wat een megaboot was dat! Met personeel in het wit en de jetski's die voorge'varen' werden voor de familie door het personeel in hun witte apepakjes.)

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:06

Op de afgelopen Olympische spelen reden een paar brokkenpiloten mee in het springen... Daar hoort Athina overigens niet bij maar dit waren vast niet onbemiddelde types die door hard werken op zo'n wedstrijd konden starten. Ik had wel medelijden met die paarden. Naar mijn mening zijn succes en startbewijzen in de paardenwereld, tot op zekere hoogte te koop (in dressuur nog meer dan in het springen).
Hopelijk is ze op tijd genezen om te kunnen starten!

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:35

Citaat:
nou ik heb haar ook echt heel graag ,maar vijf jaar terug kon ze amper een 1.20 rondkomen ..en als je dan heel veel geld hebt en je wordt echt dagelijks door de grootste trainers omringd met begeleiding en lessen en je kan met je erfenis echt de beste toppers aankopen ..dan maakt het dat toch wel het verschil !!

Dat wilde ik dus zeggen.. De kans dat iemand met zo'n toppaard en dito trainers een medaile haalt is hier niet aan de orde.. het alleen al meedoen. En ja je zult best wat in huis moeten hebben.. Maar als ik Okidoki hier op stal zou hebben, een ticket naar de WEG en wat dure trainers achter de hand dan weet ik ook niet wat er zou gebeuren.. Meedoen in ieder geval wel.
Laatst bijgewerkt door Tafje op 07-06-10 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 19:38

Tafje schreef:
Citaat:
Denk je dat die paarden de WEG op de automatische piloot lopen? Ook al koop je de beste paarden, op dat niveau zul je nog steeds behoorlijk wat in huis moeten hebben wil je mee kunnen doen.

Dat wilde ik dus zeggen.. De kans dat iemand met zo'n toppaard en dito trainers een medaile haalt is hier niet aan de orde.. het alleen al meedoen. En ja je zult best wat in huis moeten hebben.. Maar als ik Okidoki hier op stal zou hebben, een ticket naar de WEG en wat dure trainers achter de hand dan weet ik ook niet wat er zou gebeuren.. Meedoen in ieder geval wel.

Dat weet ik nog niet zo zeker.
Je zult wel op een leuk niveau rijden, dat natuurlijk, maar de WEG?
Al heb je de beste paarden en trainers, je hebt dat stukje inzicht, drang naar succes, en instelling nodig hebben om het te kunnen.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:00

dat heeft ze ook niet hoor ..ze draait wel mee maar hoger dan 1.45 heb ik haar nog niet weten starten dus wat ze dan al spreken van WEG ??
maar goed , wat niet is kan nog komen natuurlijk
de nieuwe ruiter van Okidoki daarentegen heeft wel al een pak ervaring op hoger niveau

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:15

Op CH Eindhoven heb ik haar in de 1.50m rubriek toch een 0-rondje zien rijden. ;)

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:21

ja oké ...maar dat is nog geen 5 sterren of een CSIO ... laat staan een kampioenschap
maar ik heb respect voor haar hoor , daar niet van !!