Juryleden van een rechtbank in Kroatie hebben een slepende acht jaar lange rechtszaak afgelopen week beeindigd. Djino de ezel werd uiteindelijk vrijgesproken van mishandeling.
Djino werd aangeklaagd wegens het expres bijten van een achtjarige meisje in Blazevdo, Kroatie. Zijn eigenaar, Ljubomir Smrndic, wist de rechtszaal te overtuigen van het feit dat het bijten een natuurlijke reactie was op het meisje, die de ezel stelselmatig zou hebben lastig gevallen.
Helaas zal Djino zelf deze vrijspraak niet kunnen vieren. Hij is twee jaar geleden al overleden.
tjonge, tjonge, tjonge............Heel vervelend hoor gebeten worden, maar het leven zit vol risico's en kinderen zijn niet altijd heilig in omgang met dieren. Je moet als ouder ook zelf opletten hoe ze ermee omgaan en ze respect bijbrengn voor de dieren..........
Hopelijk heeft het dier niet teveel stress gehad van deze langdurige zaak en rustig kunnen inslapen
In tegenstelling tot de andere betrokkenen Als er iemand aangeklaagd had moeten worden waren het de ouders of de eigenaar voor het niet op het kind letten..
Miska
Geplaatst: 01-06-10 09:03
Blijkbaar te veel geld in de omloop om het aan zulke nutteloze dingen te besteden, maar mooi dat hij vrijgesproken is! Jammer dat hij niet meer leeft, maar hij zal het de rechter wel in zijn oor gefluisterd hebben dat hij onschuldig was na zijn dood.
FF serieus zeg, als je nu echt niets meer weet wat te doen met je leven. Een ezel aanklagen kom op
Iemandiemand
Geplaatst: 02-06-10 18:51
oke...dit is zo idioot dat ik bijna zou zeggen dit is verzonnen maarja die mensen zullen wel gedacht hebben dat ezels net zo denken als mensen goh die ga ik eens lekker even bijten Ik vind het eigenlijk best grappig..
Groetjes
Anoniem
Geplaatst: 02-06-10 18:54
Oooh hè sjips. Dus ik had dat paard wat op me gestaan heeft ook voor de recht bank kunnen slepen? Paard had immers niet op me hoeven te gaan staan, had ik misschien nog wat aan kunnen verdienen ook.
Hoe triest kun je zijn.
_Lotte_
Geplaatst: 02-06-10 18:54
Hoe bedenk je het om een ezel aan te klagen
DDW1190
Geplaatst: 02-06-10 18:55
troelala schreef:
FF serieus zeg, als je nu echt niets meer weet wat te doen met je leven. Een ezel aanklagen kom op