Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb Anke en hem vaak zien trainen op York.
hahahaha die zal vast wel open zijn gegaan
devi786 schreef:Geld koopt alles !!!
Paard & trainer ....
Ik weet eigenlijk niet of ik dit nu echt zo leuk vind ????![]()
Uiteindelijk zal ze het dier wel moeten rijden natuurlijk ......Als Coby hem dan lekker longeert met bijzet teugel zal dat mssn wel lukken ???
Paard & trainer ....
Uiteindelijk zal ze het dier wel moeten rijden natuurlijk ......Als Coby hem dan lekker longeert met bijzet teugel zal dat mssn wel lukken ???
Lins_Vetra schreef:devi786 schreef:Geld koopt alles !!!
Paard & trainer ....
Als je een passie hebt én geld om er meer dan alleen een hobby van te maken, dan is het toch super?? Misschien had ik het ook gedaan als ik er de middelen voor had!
Jouw laatste zinnetje is een beetje gegeneraliseerd natuurlijk

Paard & trainer ....
devi786 schreef:DussssGeld koopt alles !!!
Paard & trainer ....
That's life. Als je geld hebt, kun je inderdaad meer investeren in je sport of hobby's.devi786 schreef:Op het stukje in de serie na ken ik haar rijstijl niet. Jij wel begrijp ik uit deze opmerking??Uiteindelijk zal ze het dier wel moeten rijden natuurlijk ......Als Coby hem dan lekker longeert met bijzet teugel zal dat mssn wel lukken ???
!