Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Silviabol schreef:ben ik dan de enige die het onvoorstelbaar vind om zo'n dier zo'n hel aan te doen zonder zeker te zijn dat hij het red?
in mijn ogen hadden ze het veulen uit zijn lijden moeten verlossen..
Silviabol schreef:ben ik dan de enige die het onvoorstelbaar vind om zo'n dier zo'n hel aan te doen zonder zeker te zijn dat hij het red?
annetmulder schreef:Het blijft onvoorstelbaar hoe iemand zo een jong dier kan behandelen.....
Ik ben sprakeloos......
Je kan niet alle paarden van de wereld redden, maar wel 1 dier het leven gunnen......
yvonnepuntnl schreef:Silviabol schreef:ben ik dan de enige die het onvoorstelbaar vind om zo'n dier zo'n hel aan te doen zonder zeker te zijn dat hij het red?
Helemaal mee een! Wat een lijdensweg voor dat dier!
Maar voor de instelling heeft het vast heel veel publiciteit en geld opgeleverd.
yvonnepuntnl schreef:Silviabol schreef:ben ik dan de enige die het onvoorstelbaar vind om zo'n dier zo'n hel aan te doen zonder zeker te zijn dat hij het red?
Helemaal mee een! Wat een lijdensweg voor dat dier!
Maar voor de instelling heeft het vast heel veel publiciteit en geld opgeleverd.
Ingerr schreef:ik snap niet waarom veel mensen hier negatieve reacties opgeven!
het paard is gered, ze hebben voor hem gevochten. hij heeft nu tenminste nog een heel leven voor zich!
en niet afgemaakt, omdat het veel geld kost..
hoezo zijn sommige hier zo onmenselijk....
yvonnepuntnl schreef:Ik laat een dier niet zo maar inslapen. Heb ook weleens 5000 gulden betaald voor een koliekoperatie, waarbij het paard na 5 dagen toch moest worden ingeslapen. Dus het gaat mij ook niet om geld, maar wel om het welzijn van het dier.
Maar wanneer ik weet dat een dier een hele lange lijdensweg moet ondergaan, dan laat ik hem een spuitje geven.
Ik vind een dier dat wekenlang niet in staat is om te staan, alle voedsel weigert en vel over been is, een prima kandidaat om in te laten slapen. Als je echt medeleven hebt met zo'n dier, dan laat je hem gaan.
De man die het paard in 1e instantie zo heeft verwaarloosd is hier natuurlijk wel de hoofdschuldige!