Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoe duft hij!
macke schreef:Misschien kunnen ze hem gelijk op nemen voor zijn drankprobleem, slaan ze 2 vliegen in 1 klap
wemkelover schreef:macke schreef:Misschien kunnen ze hem gelijk op nemen voor zijn drankprobleem, slaan ze 2 vliegen in 1 klap
Drankprobleem? Waar zie jij dat staan?
Of ken je hem?
Ik zal niet goed praten wat die heeft gedaan, maar ik vraag mij wel af waarom hij dat heeft gedaan?
Mischien had die wel zoiets van het paard moet weer opstaan anders is het afgelopen en dat het hem uiteindelijk niet lukte om hem overeind te krijgen dacht hij mischien dit is toch einde verhaal laat maar. Oudere paardenmensen zijn veel ruwer bezig dan tegenwoordig het geval.
Nogmaals ik praat het neit goed, maar zou wel graag willen weten waarom? Wat hij dacht te bereiken?
wemkelover schreef:Hoezo optimistisch? Omdat ik wel even verder denk dan de rest? In plaats van meteen te denken opruimen die zooi....
. hopelijk word de man goed getrafd. ik hoop dat hij begrijpt hoeveel leed hij bij het paard heeft veroorzaakt. Citaat:http://www.dvhn.nl
De man liet het dier, dat hij tevergeefs schopte en sloeg om het weer overeind te krijgen, na de mishandeling in hulpeloze toestand achter. Niet veel later overleed het paard.
Het incident vond oktober vorig jaar plaats, nadat het paard uit een trailer was gevallen. Uit onderzoek bleek dat de viervoeter daardoor een bekkenbreuk en interne bloedingen opliep. Nadat het schoppen en slaan niets uithaalde, liet de verdachte het dier ontredderd achter. Enkele uren later overleed het in de stal.