Op de Keulseweg is gistermiddag rond half drie een man zwaargewond geraakt na een ongeval met zijn paard. Volgens de eerste berichten is de man van het paard gevallen heeft hij ernstig hoofdletsel opgelopen.
Na de eerste melding bij de Regionale Alarm Centrale (RAC) werden twee ambulances naar de Keulseweg gestuurd. Even later werd ook een traumateam uit Rotterdam per helikopter ingevlogen. Volgens een ooggetuige is het slachtoffer onder begeleiding van politiemotoren naar het ziekenhuis vervoerd.
Daar was die traumahelikopter voor. Vreselijk. Hij landde vlak bij, ik zat net in de bak met mijn peerd. Hoop dat het allemaal mee valt.
PrimaDonna_
Geplaatst: 28-03-10 09:52
Dat is de weg langs mijn stal... ben gisteren niet naar mijn paard geweest dus ga straks meteen vragen of ze er iets van weten. En bij mij op stal rijden dus 3 mannen.....
Ik weet niet hoe die stal heet, het is wel heel dichtbij mijn stal.
Waratje
Geplaatst: 28-03-10 16:49
VanHuisUit schreef:
Ik hoop dat hij een cap op had...
Waarom? Hij heeft hoofdletsel opgelopen, dus als hij een cap op had heeft de cap niet voldoende bescherming geboden. Het enige wat ik hoop is dat het letsel meevalt, het zal mij compleet worst zijn of hij wel of niet een cap op had. Misschien dat het wel andere ruiters in de omgeving aan het denken zet om in het vervolg een cap op te zetten, dat zou mooi zijn, maar het verandert niets aan de situatie waarin de man nu verkeerd.