Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Springert schreef:Overal lopen oplichters en kwakzalvers. Dit is weer een mooi voorbeeld daar van. Wat erger is dat ook overal mensen lopen die dom genoeg zijn om er steeds weer in te trappen.
Het leven is een groot circus, en ieder heeft zijn eigen act.
Cayenne schreef:Als een paard niet doet wat je wilt, dan wil dat helemaal niet zeggen dat je geen sterke wil hebt of dat je geen leiderskwaliteiten hebt. Het kan ook zijn dat het paard het niet leuk vindt om met mensen om te gaan. Of dat het een rotdag heeft.
KiWiKo schreef:IK persoonlijk geloof er wel in.......... een paard is keigoed in het binnen no time ontdekken van je sterke en van je zwakke plekken......... en slaat je hiermee keihard om je oren
Roka schreef:Als oernuchtere hollander denk ik iets anders over dit soort zaken!
Een paard is een dier en denkt niet als een mens,hoe kan hij jou gedrag dan spiegelen!
En zoals ook in het stuk staat, het is niet bewezen
Sorry hoor maar weer dat zweverige gekwezel ,jakkes
Roka schreef:Als oernuchtere hollander denk ik iets anders over dit soort zaken!
Een paard is een dier en denkt niet als een mens,hoe kan hij jou gedrag dan spiegelen!
Barmat schreef:Oh ik geloof er zeker in![]()
Je ziet soms hele mooie voorbeelden van hoe zuiver en puur paarden kunnen zijn en hoe ze je kunnen pakken op je eigen tekortkomingen.
Heb ooit een manegepaard meegemaakt dat bij iedere volwassene liep te stieren die maar enigzins dacht te kunnen rijden (lees: sjorren, plukken en rukken) maar als een zonnetje liep als je het écht kon. En zo mak als een lam met de oortjes naar voren, op eieren voetje voor voetje met een kind op de rug![]()
Mijn super sensibele Tinker staat doodstil en beweegt enkel zijn puntjes van de oren als de kleinkinderen van de buren hem komen poetsen (6 en 8 jaar) je ZIET aan alles in hem dat hij ze in de gaten houdt en dat hij het nog niet in zijn hoofd haalt om te bewegen, al ontploft de wereld naast hem.
Ik heb draken van merries zien veranderen in zoete engeltjes bij het zien van een geestelijk gehandicapte, spastische jongen in een rolstoel.
En vanmiddag zag ik hoe mijn jonge 3 jarige die met verve het etiket "lomp en ruig" opgeplakt mag krijgen, als was werd onder de zachte aanrakingen van een 8-jarige, die fluisterend in zijn oortjes zei dat hij zo mooi was......
Paarden neem je niet in de maling, die geven je wat je uitzendt.....