Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MysticTinker schreef:Maar met al die wetten, zullen ze slachtafval misschien niet mogen gebruiken hiervoor?
MysticTinker schreef:Apart..
Hoop niet dat ze speciaal hiervoor honderden paarden gaan fokken en slachten..
MysticTinker schreef:Slachtkoeien en varkens vind ik ook zielig
MysticTinker schreef:Als het net zo goed met kunstof of een andere stof kan dan zou ik liever daar voor kiezen eigenlijk
karlijn1985 schreef:Ik denk dat er meer mensen zijn die voor extra bot in aanmerking komen dan je denkt.
Vind het wel een goeie oplossing.
Ik ben zelf geopereerd, waarbij ze bot uit mn heup gezaagd hebben en in mn schouder gezegt. Je wilt niet weten hoe absurd veel pijn ik heb gehad.. ook in mn heup, waar ik dus eigenlijk niets mankeerde. 7jaar heb ik nog steeds geen gevoel in mn rechter heup/bil.
Er hoeven niet speciaal paarden gefokt en geslacht voor te worden, maar als de mogelijkheid bestaat... Zou ik daarmee instemmen.
balance schreef:karlijn1985 schreef:Ik denk dat er meer mensen zijn die voor extra bot in aanmerking komen dan je denkt.
Vind het wel een goeie oplossing.
Ik ben zelf geopereerd, waarbij ze bot uit mn heup gezaagd hebben en in mn schouder gezegt. Je wilt niet weten hoe absurd veel pijn ik heb gehad.. ook in mn heup, waar ik dus eigenlijk niets mankeerde. 7jaar heb ik nog steeds geen gevoel in mn rechter heup/bil.
Er hoeven niet speciaal paarden gefokt en geslacht voor te worden, maar als de mogelijkheid bestaat... Zou ik daarmee instemmen.
Idem hier. Stukje uit heup herplaatst. Kan je vertellen dat nog heel veel langer je heup op die plek stoten erg zeer doet helaas..