Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmekuh schreef:van wat ik lees vinden jullie het belachelijk dat de pvdD dit wil, maar ik vind het niet meer als logisch als ik zie hoe die beesten in heenvliet eruit uitzien en hoe ze behandeld worden vind ik dat gewon ronduit schandalig. ik ben 2 keer op een paardenmarkt geweest en alle 2 de keren was het gewoon ronduit schofterig met 28 graden geen water voorzieningen en sommige paarden in de volle zon, en met wonden aan de benen en he hoofd.
ik hoop dat ze het door kunnen zetten de strengere regels of misschien zelfs het afschaffen van de paardenmarkt!

koetje10 schreef:kansloos, de PvdD. heb nog maar weinig zinnige dingen met het oog op dierenwelzijn gehoord. Juist als ze er moeten zijn, zijn ze er niet... (denk: Q-koorts, oostvaardersplassen...)
Het 'sfeerverslag' van de link komt overeen met mijn eigen indruk van dit soort 'hippische evenementen" . Jammer dat op dat stukje geen reacties gekomen zijn. Is iemand op die markt geweest? Winnie_Smit schreef:Sinds wanneer liggen de Oostvaardersplassen in de Gemeente Apeldoorn dan? Erg goed geïnformeerde en sterk onderbouwde reacties weer.
Paardenmarkten?Het 'sfeerverslag' van de link komt overeen met mijn eigen indruk van dit soort 'hippische evenementen" . Jammer dat op dat stukje geen reacties gekomen zijn. Is iemand op die markt geweest?