Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CindyUniek schreef:ik blijf het krom vinden dat je op je eigen stuk grond niet eens zelf mag weten wat je er op bouwt.....
Roos_s schreef:CindyUniek schreef:ik blijf het krom vinden dat je op je eigen stuk grond niet eens zelf mag weten wat je er op bouwt.....
ik niet, in no time wordt nederland dan volgebouwd met allerlei lelijke schepsels en gaat het hele landschap naar de fillistijnen.
daarnaast heb ik ook geen medelijden met de eigenaren, gewoon dom om niet eerst te bekijken wat bestemmingsplan is.
Ibbel schreef:dat klopt helaas niet.Ze kunnen een sloopvergunning plus herbouw voor die schaapskooi als paardenstal aanvragen en dat krijgen ze dan ook. Herbouwen mag, mits het hetzelfde aantal vierkante meters is. Waarom doen ze dat dan niet?
rainbow8 schreef:gemeente kan ook zelf bestemmingsplan niet wijzigen, zij moeten daar aan mee willen werken.Als de gemeente zelf een bestemmingsplan wil wijzigen kan het allemaal wel............ Dus hoe dwars wil je zijn?? En hoe dwars kun je liggen??
Mindim schreef:CindyUniek schreef:ik blijf het krom vinden dat je op je eigen stuk grond niet eens zelf mag weten wat je er op bouwt.....
ik niet, in no time wordt nederland dan volgebouwd met allerlei lelijke schepsels en gaat het hele landschap naar de fillistijnen.
daarnaast heb ik ook geen medelijden met de eigenaren, gewoon dom om niet eerst te bekijken wat bestemmingsplan is.
Mindim schreef:Hoeveel is er afgelopen winter geklaagd dat er paarden buiten stonden zonder schuilgelegenheid? Kijk maar eens rond op bokt, zelfs de gemeente Zwolle sprak er schande van, maar goed, vergunningen afgeven ho maar.
jury schreef:Mindim schreef:Hoeveel is er afgelopen winter geklaagd dat er paarden buiten stonden zonder schuilgelegenheid? Kijk maar eens rond op bokt, zelfs de gemeente Zwolle sprak er schande van, maar goed, vergunningen afgeven ho maar.
Dat is de omgekeerde wereld lijk me.
Geen stal, geen paard lijkt me de werkelijke keuze van de paardeneigenaar.
jury schreef:Om een betemmingsplan voor 1 perceel te wijzigen is heftig duur. Je hebt bv diverse rapporten nodig die in de papieren gaan lopen.
Containers zijn niet vergunningsplichtig maar hoe wil je een paard met een stokmaat van 1.90+ in een container stoppen?
jury schreef:Mindim schreef:Hoeveel is er afgelopen winter geklaagd dat er paarden buiten stonden zonder schuilgelegenheid? Kijk maar eens rond op bokt, zelfs de gemeente Zwolle sprak er schande van, maar goed, vergunningen afgeven ho maar.
Dat is de omgekeerde wereld lijk me.
Geen stal, geen paard lijkt me de werkelijke keuze van de paardeneigenaar.