Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Noppert schreef:ColdstarZ schreef:Owh geweldig!!
Nog een leuk gebied om 's zomers een keer te gaan rijden met een grote groep... pichknicken.. relaxen...
K zie ons al gaan!!
Vergeet niet te gaan zwemmen dan in het Peelven en lekker op het terras bij de Heksenboom in St.Anthonis
Geweldig, echt fijn dit.Noppert schreef:ColdstarZ schreef:Owh geweldig!!
Nog een leuk gebied om 's zomers een keer te gaan rijden met een grote groep... pichknicken.. relaxen...
K zie ons al gaan!!
Vergeet niet te gaan zwemmen dan in het Peelven en lekker op het terras bij de Heksenboom in St.Anthonis
ColdstarZ schreef:Noppert schreef:
K stond vroeger van klein kind af aan op camping de bergen in wanroij, toen ik oud en ervaren genoeg was mocht ik vaak mee naar het sint anthonis bos.. weet de weg denk ik nog wel en die kant op met een groep stond dit jaar al op de planning...
Echt een geweldig gebied.. ben er vorig jaar nog wezen wandelen met me vriend en onze honden toen we terug kwamen van een weekendje center parcs..
Toen ik klein was zijn me ouders, ik en een camping vriendinnetje daar wezen wandelen en zijn we verdwaald in het donker.. was 6 of 7 jaar geloof ik...