Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

funnyhorses schreef:wat ik niet begrijpen kan is als men weet dat iemand zodanig in de war is dat deze persoon gewoon "vrij" kan rondlopen!
Zo iemand hoort toch onder controle en begeleiding te staan en te wonen in een inrichting waar savonds de deuren op slot gaan!!!
bruine schreef:kijk , dit is nu het "mooie" ervan dat het in de publiciteit komt, er blijken dus meerdere paardeneigenaren een bezoek gehad te hebben van deze man en hopelijk melden zich er meer, samen sta je altijd sterker en kan er eindelijk actie ondernomen worden om deze zieke man te stoppen.
pauline duurland
!Sosha schreef:funnyhorses schreef:wat ik niet begrijpen kan is als men weet dat iemand zodanig in de war is dat deze persoon gewoon "vrij" kan rondlopen!
Zo iemand hoort toch onder controle en begeleiding te staan en te wonen in een inrichting waar savonds de deuren op slot gaan!!!
Snap ik ook niet, man is nu toch ook een gevaar voor zichzelf. Beetje rare familie ook, dat ze niet bang zijn dat hem wat overkomt. Niet echt veilig om als verward persoon bij vreemde paarden in de box te kruipen (even los van wat hij daar dan doet).
bruine schreef:als iemand walgt van zichzelf deed hij dat soort dingen niet funnyhorse, daar zit ook het probleem.