Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) kan ik andere betere instanties bedenken waar het geld nog harder nodig is dan dat deze gehandicapten enkele weken niet kunnen rijden. Roxxiejj schreef:Hoe kunnen ze naar de Bosrand gaan dan? Denk je echt dat dat gratis is? Het is crisis hallloooo![]()
Tegenwoordig willen de mensen overak hun slaatje uitslaan.
Lowara schreef:persoonlijk..( nu krijg ik bokt over mij heen) kan ik andere betere instanties bedenken waar het geld nog harder nodig is dan dat deze gehandicapten enkele weken niet kunnen rijden.
Lowara schreef:ik ken ze wel, die tent is inderdaad niet bepaald fijn nu voor de gehandicapte ruiters.
maar denk toch dat ze dit op een andere manier moeten oplossen, want de echte vrieskou is maar tijdelijk, en de rest van het jaar is die tent zo te horen wel afdoende
persoonlijk..( nu krijg ik bokt over mij heen) kan ik andere betere instanties bedenken waar het geld nog harder nodig is dan dat deze gehandicapten enkele weken niet kunnen rijden.

Isapaardje schreef:Lowara schreef:persoonlijk..( nu krijg ik bokt over mij heen) kan ik andere betere instanties bedenken waar het geld nog harder nodig is dan dat deze gehandicapten enkele weken niet kunnen rijden.
Juist voor gehandicapten is paardrijden vaak niet alleen een vorm van ontspanning, maar ook van broodnodige therapie.
Ik merk dat bij ons huifbedrijden ook heel erg goed. Dit jaar hebben we door droes een aantal weken niet kunnen rijden en het was volgens de ouders echt aan hun kinderen te merken dat ze deze 'therapie' moesten missen.
En ja een manege huren kost geld. Dat is ook ons probleem een beetje; zorgen voor voldoende donaties/sponsors is de enige remedie. We kunnen ook niet verwachten dat ons gratis onderkomen wordt aangeboden ... toch?
ik ken de werking van paarden therapie, ben zelf equi therapeut
Zinzi_jewel schreef:Een hele rare vraag misschien !
Maar op de stal waar ik eens heb gestaan werden ook paardrijlessen gegeven aan gehandicapten en autistische kindjes , deze kindjes hadden een PGB ( persoons gebonden budget ) en ik weet dat er veel heel veel geld gevraagd werd voor een rijlesje en dat werd betaald uit de PGB , ik praat dan over bedragen van 55 euro per les ...
Ik weet dus totaal niet hoe het bij de gravenruiters zit , maar als daar ook zo veel betaald moet worden , kunnen ze best een paar uurtjes een binnenbak afhuren ..