Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Verder maakt Anky niet zoveel buitenritten als ze zelf zou willen. Bonfire hield er al niet van omdat die altijd overal van schrok, dus wordt het met hem altijd een kort ritje. De paarden gaan soms mee over de galopbaan bij Stal van Grunsven, maar volgens Anky genieten de paarden net zoveel van een goede dressuurtraining als van een buitenrit.
Verder komen de meeste paarden iedere dag in de weide en gaan een eindje stappen aan de hand. Behalve Painted Black, want in de wei willen zijn hormonen nog weleens opspelen. Vandaar dat de hengst alleen aan de hand mag grazen.
Samengevat zit eens voluit scheuren op eigen initiatief er gewoon niet in voor die beesten. Ik vind dat niet kunnen, een paard heeft dat nodig om gezond te blijven in zijn geest. Bandida schreef:Cayenne schreef:Verder maakt Anky niet zoveel buitenritten als ze zelf zou willen. Bonfire hield er al niet van omdat die altijd overal van schrok, dus wordt het met hem altijd een kort ritje. De paarden gaan soms mee over de galopbaan bij Stal van Grunsven, maar volgens Anky genieten de paarden net zoveel van een goede dressuurtraining als van een buitenrit.
Verder komen de meeste paarden iedere dag in de weide en gaan een eindje stappen aan de hand. Behalve Painted Black, want in de wei willen zijn hormonen nog weleens opspelen. Vandaar dat de hengst alleen aan de hand mag grazen.
Samengevat zit eens voluit scheuren op eigen initiatief er gewoon niet in voor die beesten. Ik vind dat niet kunnen, een paard heeft dat nodig om gezond te blijven in zijn geest.
Bandida schreef:Cayenne schreef:Verder maakt Anky niet zoveel buitenritten als ze zelf zou willen. Bonfire hield er al niet van omdat die altijd overal van schrok, dus wordt het met hem altijd een kort ritje. De paarden gaan soms mee over de galopbaan bij Stal van Grunsven, maar volgens Anky genieten de paarden net zoveel van een goede dressuurtraining als van een buitenrit.
Samengevat zit eens voluit scheuren op eigen initiatief er gewoon niet in voor die beesten. Ik vind dat niet kunnen, een paard heeft dat nodig om gezond te blijven in zijn geest.

Bandida schreef:Cayenne schreef:Verder maakt Anky niet zoveel buitenritten als ze zelf zou willen. Bonfire hield er al niet van omdat die altijd overal van schrok, dus wordt het met hem altijd een kort ritje. De paarden gaan soms mee over de galopbaan bij Stal van Grunsven, maar volgens Anky genieten de paarden net zoveel van een goede dressuurtraining als van een buitenrit.
Er staat dat ze soms mee gaan naar de galopbaan, dat ze buitenritten maken en dat ze getraind worden, wat wil je nog meer? Dat ze met een wintervachtje bij een boom staan in een halve meter sneeuw zonder deken?hns schreef:afwasborstel schreef:Staat toch dat alle paarden in de wei komen op Painted na...
Toen ik er was mocht Salinero ook niet naar buiten en zodra de paarden 'te gek' deden werdden ze weer naar binnen gebracht.
Zouden ze zich zó veranderd hebben en alle paarden buiten zetten? Lijkt mij sterk...
Mariska80 schreef:Leuk intervieuw om te lezen.
En ja dat sommige paarden soms niet buitenkomen keur ik niet goed.
Maar kan het wel begrijpen als je ontzettend zuinig op je paarden bent.
Die paarden zijn veel geld waard en daar ga je wel anders mee om.
Ik denk dat ze alles voor hun paarden doen en over hebben en dat ze niks te kort komen
johanus schreef:bandida als je net zo graag boodschappen gaat doen net als die andere pipo zonder hoofdstel en dergelijke en niet geintereseerd bent in sportpaarden lig dan niet altijd zo dom te zeuren waar jullie mee bezig zijn is zeer negatief voor de sport en de dingen die jullie schrijven is wat mij betreft meer in de vorm van ik heb liever dat jullie dit schrijven als iemand met een vol verstand
geweldig dit weer.........
wemkelover schreef:Was dat vlak voor een belangerijk pacour, dan kan ik het begrijpen....
Ik wil niet zeuren maar als de paarden van anky zich niet happy voelde, konden ze ook niet zo ver in de sport komen.
Een ongelukkig paard presteerd niks. Als jij niet blij ben dan lukt het jou ook niet om je hoofd goed op school te houden bijvoorbeeld.
hns schreef:wemkelover schreef:Was dat vlak voor een belangerijk pacour, dan kan ik het begrijpen....
Ik wil niet zeuren maar als de paarden van anky zich niet happy voelde, konden ze ook niet zo ver in de sport komen.
Een ongelukkig paard presteerd niks. Als jij niet blij ben dan lukt het jou ook niet om je hoofd goed op school te houden bijvoorbeeld.
En das inmiddels al zo achterhaald... Stroomschokken, zweepslagen, S&T met strakke sloffen eraan, niks bijzonders allemaal. De paarden zullen toch presteren en diegene die het niet halen, achja daar heb je een slager voor
Bandida schreef:hns schreef:Zouden ze zich zó veranderd hebben en alle paarden buiten zetten? Lijkt mij sterk...
Mij ook. Maar ja..misschien dat ze nu wel moet als meter van de dierenbescherming met hun paarden buiten actie..
Hmm, nee denk toch van niet.