Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

annet155 schreef:Een van de manege paarden komt nu bij ons op stal.
Zonde hoor maar het was niet echt een manege met veel vaste leerlingen. vooral voor de toeristen..
ik ben benieuwd wat ze met het gebouw gaan doen!

) Het is wel moeilijk hoor, vorige week vrijdag kregen wij het nieuws te horen en die zaterdag en zondag was bijna alles opeens verkocht en nu in de loop van de week is de rest verkocht en opgehaald. Zo worden ineens al 'onze' paardjes weggehaald
. Gelukkig waren er superveel lesklanten geinteresseerd in de paarden dus dat is erg fijn, nu weten we dat ze goed terecht komen en bijna allemaal lekker bij een particulier. Dat hebben ze wel verdiend na allemaal jaren op een manege (en dan zeker met drukke vakanties en zomers zoals bij ons) rond gelopen te hebben. Wij hebben van iedereen heel veel lieve reacties ontvangen en dat doet ons erg goed. Wij hebben altijd met heel veel plezier op de manege gewerkt en iedereen met veel plezier lesgegeven. Voor de mensen die bij ons gereden hebben: Hopelijk hebben jullie veel geleerd en -nog belangrijker misschien wel- net zoveel plezier gehad als wij! 
). Ik kan jullie niet zo snel voor de geest halen aan de hand van jullie profielen, maar misschien als jullie de namen en rassen van jullie paarden geven dat het me wel weer te binnen schiet. (De paarden bleven meestal beter hangen dan de eigenaren bij me haha!) Ikke20: Fijn om te horen dat je paard t zo naar z'n zin heeft gehad bij ons, t was niet meer als normaal voor ons om zo met onze en jullie paarden om te gaan. Hopelijk vind je nog een andere leuke manege om vakantie bij te vieren met je paard.
was altijd heel leuk en pok tussendoor een paar keer ofzo zonder paard.