Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Janine1990 schreef:Tsjah, beetje dom van de gemeente, dat soort dingen moet je toch even controleren voor het verlenen van een vergunning, zeker bij een VOORLOPIGE aanpassing in het bestemmingsplan.
Beetje nalatig van de gemeente volgens mij, kan de manege daar geen aanspraak op maken? Kan de gemeente leuk wat duiten gaan kosten.
superwoman schreef:Janine1990 schreef:Tsjah, beetje dom van de gemeente, dat soort dingen moet je toch even controleren voor het verlenen van een vergunning, zeker bij een VOORLOPIGE aanpassing in het bestemmingsplan.
Beetje nalatig van de gemeente volgens mij, kan de manege daar geen aanspraak op maken? Kan de gemeente leuk wat duiten gaan kosten.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om de buurman...
Zal deze geen grondige reden hebben, dat hij er geen manege wil hebben?
sommige gemeentes.....
Dit gaat de gemeente zeker geld kosten! Helemaal omdat de opening nu zeker wel weer een half jaar verschoven moet worden en tot die tijd ontvangen we dus ook geen geld van sponsoren etc..
Janine1990 schreef:Heeft de buurman toevallig wel even bekeken hoe het bestemmingsplan was?
Sommige mensen zijn nu eenmaal dwarsliggers..
Urose schreef:Oja, dhr. Bruntink heeft een hele tijd bezwaar gemaakt tegen alles waartegen hij bezwaar kon maken.. Het is geloof ik niet zo dat hij echt tegen de manege ofzo is.
just2see schreef:Tegenwoordig kan 1 individu de plannen van een organisatie waar tijd en geld is ingestoken zomaar van de kaart vegen door een of andere beroepsprocedure op gang te brengen.
Urose schreef:![]()
![]()
Dit gaat de gemeente zeker geld kosten! Helemaal omdat de opening nu zeker wel weer een half jaar verschoven moet worden en tot die tijd ontvangen we dus ook geen geld van sponsoren etc..
MIsshcien wel een belangrijk detail: Tijd terug is er een hoorzitting geweest. Daar heeft de rechter deze nalatigheid van de gemeente opgemerkt. De tegenpartij (dhr. Bruntink) gaf aan hier geen bezwaar tegen t ehebben. Hij heeft zich er helemaal bij neergelegd dat er een manege komt. Maar de rechter vind dus dat er een fout is gemaakt en dat daardoor de bouw vanaf nu is stil gelegd.
Echt zo balen... De ruwbouw was bijna af en dan konden we zelf aan de slag...
Oja, dhr. Bruntink heeft een hele tijd bezwaar gemaakt tegen alles waartegen hij bezwaar kon maken.. Het is geloof ik niet zo dat hij echt tegen de manege ofzo is.