Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElCid schreef:Je zal ergens moeten beginnen, maar zelfs dat schijnt hier negatief beoordeelt te moeten worden. Ik lees nergens dat andere excessen worden goedgekeurd, die overigens niet alleen in Amerika maar over de gehele wereld plaatsvinden. Waarom er nu meteen weer met een vinger naar Amerika gewezen moet worden..............?? Zijn doen tenminste iets, hier in Nederland wordt het gewoon goedgepraat.......!!

ElCid schreef:Je zal ergens moeten beginnen, maar zelfs dat schijnt hier negatief beoordeelt te moeten worden. Ik lees nergens dat andere excessen worden goedgekeurd, die overigens niet alleen in Amerika maar over de gehele wereld plaatsvinden. Waarom er nu meteen weer met een vinger naar Amerika gewezen moet worden..............?? Zijn doen tenminste iets, hier in Nederland wordt het gewoon goedgepraat.......!!
prakkie schreef:Ik wilde net reageren met:
Wel weer echt amerikaans dit: hyperflexie is uit den boze, maar er zat andere takken van sport die specifiek zijn voor de VS en die wel getolereerd worden (denk bijv aan de ijzers die bepaalde rassen ondergenageld krijgen om op een bepaalde manier te lopen).
lakshmi schreef:Hmm ik snap ook niet zo goed wat bovenstaande cynici nu precies bedoelen. Zouden ze liever willen dat het niet wordt verboden? De hedendaagse paarden 'sport' is toch al te gek voor worden, hiermee wordt in ieder geval ergens een grens getrokken, hopelijk zullen meer volgen.