Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66274
Geregistreerd: 12-01-01

Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 10:38

Nieuwsteam
Bonechi_, Cayenne, Eknein, Haike, Inkepink, Lielle, Sammie, Ponyparadijs, Sientje, Sjoert


Afbeelding
Wiskey van Tancreda4
Zoals jullie hebben kunnen lezen in het artikel over Mickey ("de Paarden van Marrum") is het nieuwsteam begonnen met een serie "Hoe is het nu met ...". In deze serie willen we graag aandacht schenken aan Bokkers die kortstondig in het nieuws zijn geweest, maar waar je nu weinig meer van hoort. Heb je zelf nog een suggestie voor deze serie, stuur dan een PBtje naar iemand van de nieuwsredactie.

Dit keer is het de beurt aan de Boktveulens van de afgelopen jaren. Vorige week zijn de Boktveulens 2009 Esmeralda en Eclipse bekend gemaakt maar hoe zou het gaan met de eerdere winnaars en winnaressen? Hieronder vind je van de winnende veulens hun verhaal tot nu toe.

Boktveulen 2002: Yoshi
[RT-HAW] uitslag veulen verkiezing!!!!!!!!!
Van Yoshi weten we helaas niet veel. Eigenaresse Meavey kon ons vertellen dat hij als veulen al is verkocht naar een mevrouw met tinkers. Ze heeft hem daarna nog een keer gezien als jaarling, maar vervolgens is Yoshi opnieuw verkocht en ze heeft verder niets meer van hem vernomen daarna.
De redactie heeft nog wat speurwerk gedaan en dat leverde ook een kleintje op die heel aardig kon springen. Helaas bleek dit niet minipaard Yoshi, maar Sheltie (hond) Yoshi.

Bokt paardveulens 2003: Wiskey (gedeelde eerste plaats)
[ITP] Paardenveulenverkiezing, de uitslag!
Wiskey is helaas niet meer in leven, hij heeft maar 2 weken geleefd. Al tijdens de dracht van Tancreda4's verzorgpaard Genderose bestond er angst voor een tweeling, iets wat op 24 april 2003 werkelijkheid werd. Genderose beviel van twee zoons die na een paar spannende dagen de namen Wiskey en Wodka kregen. Wiskey overleed helaas al na twee weken op 8 mei, Wodka is later als zes maanden oud veulen verkocht en Genderose is kort daarna ingeslapen. Na Wiskey werd Wodka met zes maanden verkocht.

Tancreda4 over de twee weken met Wiskey
Gelukkig was de bevalling goed gegaan, al was Wiskey (toen nog geen naam) erg zwak. Zelf op staan en drinken kon de eerste dagen niet en ook zijn darmpjes deden niet echt leuk mee. Het hielp ook niet dat zijn moeder hem niet zag staan, merries voelen zulke dingen goed aan dat er iets niet goed zit.
We hebben Wiskey 2 weken intensief verzorgd, merrie melken, elke 2 uur Wiskey voeren (met de fles of hem helpen uit de uier te drinken). Een aantal nachten ook op stal geslapen en elke 2 uur ging de wekker en was het tijd voor een flesje, en een rondje lopen vanwege zijn darmpjes. Door die intensieve verzorging was het echt een ontzettend aanhankelijk ventje, dat naar ons hinnikte en blij achter ons aan huppelde. En als we het rondje hadden gedaan rende hij snel weer naar zijn 'stalletje' om onder de warme warmtelamp weer neer te ploffen :) Met zijn grote oren, scheve pootjes en aanhankelijkheid had hij al snel ons hart veroverd. En niet alleen die van ons, ook die hier op bokt, bleek bij de veulenverkiezing!
Zeven mei 2003 had hij opeens een hele goede dag. Hij dronk helemaal zelfstandig bij moeders, kon ze goed bijhouden, en ging zelfs een galopje vanaf! Hij leefde helemaal op in het land, en genoot van de warmte van het zonnetje. Die dag kregen de veulens hun naam: Wiskey & Wodka, want we dachten dat we er waren.
Helaas was dit niet het geval. Hij kreeg 's nachts/ volgende dag toch weer last van zijn darmen. Dierenarts kon niet veel meer betekenen, en hij is 8 mei in het bijzijn van zijn moeder en broertje in het warme zonnetje gestorven, het zonnetje waar hij zo van kon genieten :) Geen pijn meer gelukkig.
We hebben slechts 2 weken van hem kunnen genieten, maar wel intensief, en ik was erg dol op ons vechtertje. Die opleving had ons hoop gegeven, maar helaas. Maar als ik de foto’s terug zie van die dag, hoe gelukkig gezinnetje daar op staat, ben ik blij dat hij in ieder geval die dag nog heerlijk heeft kunnen genieten :)

Afbeelding
Jaike van Sterre
Bokt paardveulens 2003: Jaike (gedeelde eerste plaats)

Sterre heeft de moeder van Jaike drachtig gekocht en Sterre heeft Jaike nog steeds in bezit, evenals haar moeder. Als veulens was Jaike heel makkelijk, een ideaal eerste veulen dus. Inmiddels is deze merrie uitgegroeid tot een mooie meid van zes jaar. Ze is nog steeds net zo lief, aanhalig en enthousiast als toen ze een veulen was. Sterre vraagt zich daarom soms af of Jaike niet liever een hond was geweest, zodat ze op de bank had gepast.

Jaike is sinds twee jaar onder het zadel, iets dat ook heel makkelijk ging. Ze staat nu op het Landesleistungszentrum in Ansbach, omdat een vriendin van Sterre bezig is met haar instructeursdiploma. Sterre zelf doet veel grondwerk en vrijheidsdressuur met Jaike, vorig week zijn is ze als handpaard mee geweest naar de St. Maartensoptocht van de kleuterschool van Sterre's nichtjes. Jaike heeft geen stap verkeerd gedaan en is dol op kinderen en de aandacht die ze kreeg van de kleintjes. Dit jaar was de moeder van Jaike voor de tweede maal St. Maartenspaard en Sterre vindt dat Jaike dit ook ooit maar eens moet gaan doen.








Afbeelding
Xender van Loolapelooza

Bokt paardveulens 2003: Xender (gedeelde eerste plaats)
Loolapelooza is nog steeds de trotse eigenaresse van Xender. Deze Lusitano wordt door haar omschreven als een paard met erg veel temperament, iets dat wat haar betreft soms best wat minder zou mogen zijn. Maar hij is wel het paard geworden dat ze hoopte. Ze heeft hem destijds gekozen omdat altijd al een vorm van klassieke dressuur heeft willen beoefenen en een Lusitano daarvoor bij uitstek geschikt is. Loolapelooza gaat binnenkort les nemen met Xender bij Nelly Abbenes en ze hoopt op die manier hun capaciteiten maximaal te omplooien.









Afbeelding
Sintels Amigo van Liberty
Bokt ponyveulen 2003: Sintels Amigo
[ITP] Ponyveulenverkiezing, de UITSLAG!

Liberty van Stal Sintels in Breda is nog steeds de eigenaresse van Sintels Amigo. Amigo, die als veulen heel erg ziek was, wordt nu gebruikt voor de manegelessen, iets dat op zijn minst opvallend genoemd mag worden, aangezien hij volgens de kliniek in Utrecht geen enkele kans maakte. Amigo is nu zo’n 1.44m hoog, een mooie maat voor de kinderlessen en hij is ook zeer succesvol op de FNRS wedstrijden, waar hij regelmatig bij de eerste drie eindigt. Op dit moment loopt hij op F10 niveau maar Liberty verwacht dat hij over een paar jaar zeker in de F20 aan de start zal komen.

















Afbeelding
Rohan Irish Promise of Ryon van Irish_lady (nu bekend als Caira)
Boktveulen 2004: Rohan Irish Promise of Ryon
[KS] *Uitslag veulenverkiezing!!!!*
Het gaat goed met het boktveulen van het jaar 2004: Rohan Irish Promise of Ryon. Volgens zijn fokster en eigenaresse Caira is de hengst alles wat ze ervan gehoopt had. Ze heeft Rohan gefokt met de erfenis die ze van haar oma had gekregen. Hij is het product van haar merrie met de hengst van haar beste vriendin (Annelot op Bokt.)

Volgens haar heeft Rohan een heerlijk karakter en hij is dan ook goudeerlijk.
Ze heeft gewacht met inrijden tot hij vijf jaar oud was. Het moment dat ze er de eerste keer op klom was dan ook erg speciaal. Rohan keek wel tien keer om omdat hij niet snapte waar zijn bazinnetje nou gebleven was, die vol trots op zijn rug zat.
Caira kent ontzettend veel leuke verhalen over de tinkerhengst. Zo kreeg ze ooit een telefoontje dat haar hengst was uitgebroken. Ze reedt in haar auto op topsnelheid naar de wei, waar toen bleek dat niet Rohan, maar de driejarige Belgisch trekpaardruin van haar vriend was uitgebroken.

En Rohan? die stond keurig met vier voetjes achter het op de grond gevallen stroomdraadje op zijn bazin te wachten.
Het is de droom van Caira om volgend jaar samen met Rohan een holistische opleiding te kunnen volgen.



Afbeelding
Luna van de Vredinghe van Faniek
Bokt merrieveulen 2005: Luna van de Vredinghe
[KS] Uitslag veulenverkiezing 2005!

Faniek heeft Luna als jaarling verkocht omdat vier haflingers wel erg veel was. Luna staat na een tijd in Brabant nu op een zorgboederij waar ze liefde kan krijgen en geven van en aan kinderen met een beperking. De nieuwe eigenaresse typeert Luna als een heerlijk eigenwijs meisje. Ze heeft haar nu bijna een jaar en door omstandigheden heeft ze nog weinig gereden maar dat is ze nu rustig mee begonnen. Het is de bedoeling dat ze straks lekker in de duinen kan rijden. Ook kunnen hopelijk straks de kinderen die de zorgboerderij bezoeken ook op haar rijden. Grappig is dat Luna, die het niet zo heeft op grote groepen paarden, haar eigen maatje heeft, namelijk een ezeltje. Dit gaat natuurlijk in overleg met de veearts die haar ook regelmatig controleert. Verder vindt Luna het heerlijk om met water te spelen dus de wasbeurt van deze zomer met alle kinderen en begeleiding om haar heen vond ze een waar feestje. Ook vind ze het erg leuk om met een ruiter op haar rug lekker eigenwijs door de boomgaard te scheuren en alle kanten op te gaan die de ruiter niet van plan was.

Faniek herinnert zich Luna vooral als een heerlijk dier, die graag speelde met de hond en snel leerde. Vooral het nahinneken toen ze pas een paar dagen oud was, is haar erg bijgebleven.




Bokt hengstveulen 2005: Fighter
[KS] Uitslag veulenverkiezing 2005!
Afbeelding
Fighter van Libke (nu bekend als Besita) is verkocht


Afbeelding
Beaujolette van Youngster
Bokt merrieveulen 2006: Beaujolette
[KS] Uitslag veulenverkiezing 2006!
Beaujolette zullen enkelen zich nog herinneren door het feit dat zij op jonge leeftijd een oog kwijt is geraakt na een trap van haar moeder. Inmiddels is dit veulen uit 2006 zadelmak en pakt ze dit allemaal heel erg goed op. Ze heeft echt de motor van achteren en het is dan ook een genot om er mee te mogen rijden. Momenteel is ze al met zwangerschapsverlof. In maart verwacht ze een veulen van de hengst Westenwind. De dracht hebben we net als bij haar moeder met opzet op deze leeftijd gedaan. Dan kunnen ze mooi even tot rust komen.

We hopen haar, net als haar moeder, naar het Z te rijden in de dressuur. In haar jonge leven heeft ze nog niet zo veel resultaat geboekt, behoudens het behalen van het PROK predikaat. Daar zijn we super blij mee natuurlijk. Dat betekent dat we nu twee generaties PROK op een rij hebben.
Op de foto zit ik er voor de derde keer op in deze binnenbak. Het was de eerste keer galop.






Afbeelding
Ballizo van Kajanus
Bokt hengstveulen 2006: Ballizo
[KS] Uitslag veulenverkiezing 2006!
Ballizo is een afstamming van Houston x Royal dance. Kajanus heeft hem als veulentje gekocht van naar later bleek Athene hier op Bokt. Hij had als veulen een 1a premie gehaald en mocht naar de CK toe en daar is hij als zesde geëindigd.
Hij was als veulen al prachtig en is eigenlijk geen moment lelijk geweest, zelfs als jaarling was hij nog mooi. Kajanus heeft hem als tweeënhalf jarige getraind voor de hengstenkeuring, iets dat ze voor de eerste keer zelf deden. Hij mocht helaas niet door naar Den Bosch.

Ballizo was een erg leuke en speelse hengst, hij was gek op de jollybal en die nam hij tussen zijn voorbenen en dan rolde hij met bal en al in de bak. Het was ook een erg leuke hengst in de omgang, hij had wel een tunnelsyndroom; in de trailer bukte hij iedere keer als we onder een tunnel doorgingen. Ballizo is inmiddels verkocht en de nieuwe eigenaresse is nu ook lid van Bokt onder de naam Hoppje.

Kajanus zegt over de verkoop: “Een leuk detail: Hoppje heeft me weken gestalkt met mails omdat ze hem zo graag wilde kopen maar de vraagprijs was wat hoog, uiteindelijk is ze komen kijken en ze leek me wel de geschikte koper en toen zijn we toch nog tot koop overeengekomen.”
Ballizo is net een maand of drie zadelmak en superbraaf . Als slot vertelt Kajanus: “Balletje, zijn bijnaam, heeft een superbaasje gekregen en daar ben ik erg blij mee.”


Afbeelding
Carmen Cacharel van SuzanneF
Bokt merrieveulen 2007: Carmen Cacharel
[VN] Boktveulens 2007: Carmen Chacharel en Cayenne
Suzanne F. was tijdens de boktveulenverkiezing de eigenaresse van Carmen Cacharel. Dit is ze nog steeds en voorlopig heeft ze nog helemaal geen plannen haar te verkopen. Carmen Cacharel is op het moment pas 2,5 jaar dus ze neemt nog niet deel aan wedstrijden of keuringen. Dit wil Suzanne F. wel gaan doen zodra daar de leeftijd naar is. Over de verwachtingen die ze heeft, is ze graag voorzichtig. Wel weet ze zeker dat het een prachtig paard wordt om te zien maar het blijft afwachten of ze fijn te bewerken is onder het zadel en of ze talentvol genoeg blijkt voor de hogere sport. Suzanne F. hoop in ieder geval dat ze nog een groeispurt krijgt want ze is nog wat klein.

















Afbeelding
Cayenne van Mireille1970
Bokt hengstveulen 2007: Cayenne
[VN] Boktveulens 2007: Carmen Chacharel en Cayenne
Enkelen zullen zich deze verkiezing waarschijnlijk nog herinneren in verband met de nek-aan-nek race tussen Cayenne en Cash (van Bokker Kajanus) gedurende de hele verkiezing.

Cayenne is momenteel ruim twee jaar oud en volgens Mireille1970 doet hij het super. Afgelopen zomer is hij goed de hoogte in gegaan en daarbij is hij ook nog steeds heel vriendelijk en knap. Vooralsnog lijkt het er op dat hij zo uit gaat groeien zoals Mireille1970 hoopte.
Cayenne is nog altijd in het bezit van Mireille1970. Het betreft hier echter een gedeeld bezit. Mede-eigenaren van Cayenne zijn ook nog Sam Baboeram en Patrick Schutte.

Wat betreft de plannen met Cayenne is Mireille1970 heel duidelijk: "Wij hebben hem voor de handel, dat wel, maar ik hoop dat hij - net als mijn andere veulens ooit - uitgroeit tot een fijn dressuurpaard en de kans krijgt om het in de dressuursport internationaal ver te schoppen. Maar vooral hoop ik dat hij bij iemand ontplooit tot het paard dat ik er als veulen in zag, en iemand treft die hem gelukkig maakt zodat hij die eigenaar ook gelukkig kan maken.

Op de vraag of er in zijn jonge leven nog leuke resultaten zijn geboekt kwam het volgende antwoord: "Nee dat niet maar wat was ik trots op hem toen hij Bokt Hengstveulen van het jaar werd!"



Afbeelding
DT Velvet van MarijeR wint op dit moment veel titels
Bokt merrieveulen 2008: DT Velvet Dynamic Buckeroo
[VN] Don Corleone S en Amy; Boktveulens 2008
Met DT Velvet Dynamic Buckeroo, in het kort 'Amy' gaat het erg goed. Amy is nog steeds in eigendom van MarijeR. Er is veel belangstelling voor haar, maar Marije wil haar niet kwijt. Ze is inmiddels een jaarling, bijna twee jaar al weer zelfs. Het afgelopen jaar is ze een aantal keer geshowd, in Nederland, Duitsland en in Denemarken. Ze heeft het daar erg goed gedaan, diverse keren heeft ze Grand Champion en Champion of Champion titels behaald op de shows. Ook in grote rubrieken op internationale shows stond ze steeds in de kopgroep.

Amy is voor mij perfect en precies wat ik er van had gehoopt. Niet alleen qua uiterlijk, maar zeker ook qua karakter. Iedereen die haar in het echt kent, valt voor haar humor, enthousiasme en haar open karakter naar mensen. MarijeR hoopt met Amy nog een seizoen shows te lopen. Daarna is het de bedoeling dat ze veel mooie veulens gaat krijgen.








Afbeelding
Don Corleone S met rowan17
Bokt hengstveulen 2008: Don Corleone S
[VN] Don Corleone S en Amy; Boktveulens 2008
Don Corleone S werd geboren op 29-07-2008 uit moeder Odessa (Samber) en vader Johnson (Jazz) . Een werkelijk uniek platenbont veulen. Een heel fier mannetje en ontzettend grappig. Elke dag met hem was voor mij een feest.
Don is op de leeftijd van drie maanden overleden en deze dag zal ik nooit vergeten. Het is voor mij een hele verdrietige en pijnlijke periode geweest. Ik heb ontzettend veel mooie herinneringen aan hem. Eén van de mooiste is dat hij werkelijk iedere dag, wanneer hij mij in de gaten had luid hinnikend en in volle vaart naar mij toe kwam galopperen. Een prachtig dier met een geweldig karakter......hij is en blijft mijn trots!
Op dit moment geniet ik nog steeds van mijn paarden. Ik ben nog dagelijks met ze bezig qua verzorging en rijden.

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 10:47

Dank je/jullie wel voor dit overzicht, heel leuk om te lezen!

maureen_85

Berichten: 294
Geregistreerd: 28-11-05
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 10:51

Interessant om te lezen wat er van de mooie veulens is gekomen, jammer dat er bij sommigen een triest einde aan het verhaal zit

Lilliputter

Berichten: 8758
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Heesch

Re: Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 10:59

Een erg leuk overzichtje!! :j

Anomien

Berichten: 7441
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:00

is die Don Corleone nu overleden of niet? Zie de naam twee keer voorbij komen. Een keer als jaarling en een keer dat hij met 3 maanden al is overleden??

TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Re: Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:03

Superleuk overzicht!

Don corleone is helaas overleden ja..

Suzanne F.

Berichten: 49663
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:03

Heel heel leuk gedaan!!!
Leuk om nieuwe foto's van ze te zien zeg! De meeste ken ik echt nog alleen als veulentje.
Wat een leuk initiatief en complimenten voor het boktteam!

P_Tries

Berichten: 5157
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:05

Ontzettend leuk om te lezen!
Dit soort hoe is het nu met... rubrieken zijn heerlijk! +:)+

Lilliputter

Berichten: 8758
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:05

Suzanne F. schreef:
Heel heel leuk gedaan!!!
Leuk om nieuwe foto's van ze te zien zeg! De meeste ken ik echt nog alleen als veulentje.
Wat een leuk initiatief en complimenten voor het boktteam!


Helemaal mee eens!!

Binky_Zephyr

Berichten: 3504
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:06

leuk zo`n overzichtje van de afgelopen jaren :)

Samy

Berichten: 11081
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:08

Inderdaad erg leuk dit verhaal!

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:09

GOOOO AMY!! You Rock girl!
Voor mij het meest betoverende paardje dat ik ooit ontmoet heb!!
Bedankt voor de mooie overzichten van de boktveulens!!!
jammer dat Corleone ons verlaten heeft ;(
Laatst bijgewerkt door Eponastable op 24-11-09 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:10

Erg leuk om ze zo op een rij te zien :j
Knappe paarden zijn het geworden!

Eleionomae

Berichten: 19612
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:15

Leuk om te zien hoe mooi ze allemaal zijn opgedroogd :)
Bokkers hebben er dus wel degelijk oog voor :P

Chefke
Berichten: 873
Geregistreerd: 21-09-07
Woonplaats: Wartena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:17

Inderdaad, heel erg leuk!

NadineK

Berichten: 383
Geregistreerd: 09-12-08

Re: Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:27

Echt leuk om ze zo op een rij te zien en de foto's
leuk idee voor nieuwe rubriek ook :D

petradek

Berichten: 507
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:28

Wat leuk zeg! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:29

Wat een super leuk overzicht!

adnil35

Berichten: 1639
Geregistreerd: 12-04-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:41

ERG leuk om te lezen :D

jojo23

Berichten: 1606
Geregistreerd: 17-10-05
Woonplaats: Drachten-friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:43

super leuk

Mi_Amore

Berichten: 14853
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:48

heel leuk om te lezen en te zien dat die kleintjes allemaal mooie paarden zijn geworden! Wel heel naar dat er een paar het leven hebben gelaten... Het zijn stuk voor stuk prachtige paarden!

Elisa2

Berichten: 38106
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:54

Leuk om te lezen! maar wel sneu degene die het niet gered hebben..

Askim

Berichten: 6938
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Maarn (utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:55

Echt heel erg leuk zo'n overzicht!
Leuk om ook te zien hoe ze er nu uit zien!

Narya

Berichten: 5231
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:56

Leuk stuk!

P.S. Bij Bokt paardveulens 2003: Wiskey staat er twee keer dat zijn moeder kort daarna overleden is.

Lielle

Berichten: 66274
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Hoe is het nu met ...... de Boktveulens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 11:57

dank, ik heb het eruit gehaald.