Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LovingTweety schreef:Zou ze bokt gelezen hebben?

Whinnylando schreef:De hoeveelheid mail die ik over dit filmpje gehad heb... Stem voor Patrick, zie dit, dierenmishandeling enz enz. Ik kan inderdaad ook spreken van een heksenjacht. Uiteindelijk zelf ook maar eens " het bewuste filmpje" gaan kijken. En wat schetst mijn verbazing? Je ziet een paard wat rustig gereden wordt, op een moment doet hij zijn tong over het bit, de ruiter merkt het en zorgt meteen dat alles goed zit.
Ik snap de hetze niet
en al zeker niet de propaganda titel van het filmpje...

Anoek_1996 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
patrik is een hele fijne ruiter. hij trekt alles tot zich zelf aan. hij is kapot van dit negatieve gedoe.
net als wat Whinnylando zegt stem VOOR Patrik kittel!!!!!!!!!!!
Montignac schreef:Waar is Anky dan precies bang voor?
milou123 schreef:Montignac schreef:Waar is Anky dan precies bang voor?
Misschien wel dat iedereen kapot gemaakt kan worden om niks, omdat alles opgeblazen word, uit zijn verband getrokken en internet daar een heeele grote rol inspeeld! Zou dat misschien wel kunnen?
Montignac schreef:ik weet het niet hoor... Ik snap haar reactie wel maar aangezien ze zelf een nare ervaring met dit soort media heeft gehad is zij niet meer objectief te noemen. Ze zegt zelf ook dat het "in bijna alle gevallen niet zo is".. in 99 van de 100 gevallen. Aangezien inderdaad het paardenwelzijn voorop dient te staan is de FEI wel genoodzaakt om dit te onderzoeken. Dat het hier gaat om een leerling van Sjef en Anky doet niet af aan de kans dat er wel een negatief onderbouwde reden is waarom dit paard daar dat gedrag vertoonde.
Doordat de toeschouwers die dit vastleggen op camera of film, bedoeld of onbedoeld, dit kunnen veroorzaken moet dankbaar gebruikt van worden gemaakt. Als blijkt dat Patrik inderdaad het paard wel op een structurele manier op deze wijze laat lopen heeft deze media wel zin. Dat er een hetze ontstaat kun je niet tegen gaan. Er blijven altijd mensen die hun ongezoute mening weergeven op een slecht onderbouwde manier. Daarom is het goed dat de FEI toch een onderzoekt start. Goed voor Patrik als het tegendeel wordt bewezen maar.....een probleem voor hem als het gestelde waar blijkt te zijn. Waar is Anky dan precies bang voor?
Whinnylando schreef:De hoeveelheid mail die ik over dit filmpje gehad heb... Stem voor Patrick, zie dit, dierenmishandeling enz enz. Ik kan inderdaad ook spreken van een heksenjacht. Uiteindelijk zelf ook maar eens " het bewuste filmpje" gaan kijken. En wat schetst mijn verbazing? Je ziet een paard wat rustig gereden wordt, op een moment doet hij zijn tong over het bit, de ruiter merkt het en zorgt meteen dat alles goed zit.
Ik snap de hetze niet
en al zeker niet de propaganda titel van het filmpje...