Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hopla schreef:Hoe kan het dat Anky in de hoogste klasse mee rijdt?
Moet zij niet net als iedereen gewoon onderaan beginnen?
Evanescence8 schreef:Yep, makkelijk is het nu eenmaal niet, en zeker niet na al die jaren dressuur te hebben gereden, en dan nog even vlug vlug vlug proberen het met western te worden, omdat het nu met dressuur minder gaat... Dat wordt oefenen.
. ik vind het wel een compliment waard voor anki
Ze is volgens mij heel perfectionistisch en komt straks vast sterker terug
Alet74 schreef:het lijkt me toch dat je als internationaal Grand Prix-amazone echt niet onderaan de ladder hoeft te beginnen; ze heeft toch wel veel ervaring te paard. Ik zie niet in waarom dit oneerlijk is.
Alet74 schreef:het lijkt me toch dat je als internationaal Grand Prix-amazone echt niet onderaan de ladder hoeft te beginnen; ze heeft toch wel veel ervaring te paard. Ik zie niet in waarom dit oneerlijk is.
Met de dressuur gaat het nog steeds goed met Anky.
Citaat:voordat het met de dressuur wat minder ging reed ze al western, dus die opmerking slaat nergens op.
ik vind het wel knap dat ze de 2 takken van sport naast elkaar kan doen, want mij zou het niet lukken om de uiitersten redelijk te kunnen rijden. ik zou het toch door elkaar gaan gooien tijdens het rijden. ik vind het wel een compliment waard voor anki

Bizzybijtje schreef:Tsja... de foto die bij het artikel staat vind ik ook niet echt vriendelijk