Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

CM_ schreef:Morris schreef:Als je tijd en geld hebt, en oke een beetje talent, kom je een heul eind.
Je zegt het verkeerd![]()
Je bedoeld als je een pappie en mammie met veel geld hebt, die alles voor je doen
Talent heb je dan eik niet eens nodig, gewoon elk half jaar een nieuw paard
Francis schreef:Ik ruik jaloezie...
Gewoon geweldig toch dat zo'n meidje de kans krijgt van haar ouders zich helemaal op d'r sport te storten. Alleen maar fijn dat ze het blijkbaar kunnen betalen, maar wie weet hoe krom die ouders er voor moeten liggen. Niet oordelen over dingen die je niet weet. Wees gewoon blij voor haar, ze zal er toch echt zelf voor moeten rijden hoor, een dure vrachtwagen alleen brengt je echt niet over die hindernissen en ookal koop je dure 'kant en klare' paarden, dan nog zul je ze moeten rijden. Daar zijn al heel wat meer mensen de boot mee ingegaan, paard met knopjes moet nl. wel gewoon onderhouden worden anders roesten de knopjes vast en lukt het niet meer.
Niet zo afgunstig, gun een ander z'n plezier en succes, dat staat een stuk charmanter en dan gunt een ander jou ook wat.
Sizzle schreef:Het is maar net wat je onder internationaal verstaat geloof ik.
Een parcours van 1.10 rijden is voor mij gewoon een basisruiter die ook eens leuk de grens over gaat. Is iedereen die regelmatig de grens over gaat om een proefje in Duitsland te rijden ook direct een internationale ruiter?
Vaag stukje.
Karolien_ schreef:@arabicqueen: dat wordt altijd zo gemakkelijk gezegd door mensen die niet zo'n paard hebben, maar geloof me, ook goede paarden kun je middenin een hindernis leggen (tenzij ze zo slim zijn om op tijd te stoppen).