Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leonora schreef:wel weer allemaal extreem allemaal;
tis voor best veel mensen wel een kans
om heel veel paarden en pony's bij elkaar
te zien en te vergelijken en vervolgens te kopen.
Weet zeker dat het dit jaar stikt van de veulens op de markten
en die mankeren heus niets aan hun gezondheid.
zitake schreef:Ben het er ook mee eens, er is al heel wat verbeterd, maar het zal nooit ideaal zijn. Net als je geen honden/katten meer in winkels mag tentoonstellen en verkopen, zouden ze dat ook moeten verbieden met paardenmarkten. Zal ook heel wat impulsaankopen vermijden.
zitake schreef:Ben het er ook mee eens, er is al heel wat verbeterd, maar het zal nooit ideaal zijn. Net als je geen honden/katten meer in winkels mag tentoonstellen en verkopen, zouden ze dat ook moeten verbieden met paardenmarkten. Zal ook heel wat impulsaankopen vermijden.
miccamaaike schreef:Ben ik het even met de pvdd eens...
Citaat:Vaak staan de paarden urenlang vastgebonden naast een kermis met veel herrie. Daar raken de dieren gestrest van.

IlsjePilsje schreef:Weet je ... ik ga woensdag wel eens een kijkje nemen. De DA die er loopt ken ik persoonlijk en die laat echt geen "mishandeling" toe.
Verslag volgt later.
IlsjePilsje schreef:Weet je ... ik ga woensdag wel eens een kijkje nemen. De DA die er loopt ken ik persoonlijk en die laat echt geen "mishandeling" toe.
Verslag volgt later.