Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Als ik een dressuurproef rijd kan ik soms met bepaalde hulpen toch iets helpen. Dan doe ik een beetje dit en een beetje dat en dan lukt het vaak wel.
Citaat:Op de Olympische Spelen behaalde ik de gouden medaille in de dressuur. Op dat moment had ik het gevoel dat ik alles bereikt had. Ik zocht naar nieuwe uitdagingen en vond dat in de Reining. Ik vind het erg leuk om nieuwe dingen te leren en het houdt me scherp.
Maar vindt in dit interview super naar voren komen waarom ze het doet.. 
Jij snapt 'm cheeky!

Heerlijk vind ik dat aan dat mens! Super dat ze dit er bij doet, leuk toch dat de dressuurkoningin ook open staat voor andere dingen
Zij heeft zoveel paardengevoel dat ik niet denk dat ze er 10 jaar training voor nodig heeft
LindyH schreef:Alsof ze dat zadel nu ook echt gebruikt...
Ik ben vooral blij met deze zin:
En ik kan wel paardrijden, maar dat betekent nog niet dat ik meteen in het Nederlandse Team van de Reining kom.
Dat geeft een hoop duidelijkheid in al het gespeculeer en klopt naar mijn idee ook helemaal. Ik vond dat gepraat over Kentucky nogal denigrerend naar de reiners toe die daar wél serieus naartoe willen en niet voor 'erbij'. Alsof Anky zich daar met twee vingers in de neus wel even tussen zou rijden. Ik weet niet of deze houding van Anky zelf kwam of door het gespeculeer, maar ik ergerde me er nogal aan.
Fijn dat ze daar nu zelf duidelijkheid over geeft, al had ik nog liever gezien dat ze had gezegd: Kentucky? Nee joh! Daar ben ik nog lang niet aan toe! Over 10 jaar misschien, als ik het serieus aanpak.
Dat ze het toch als mogelijkheid blijft zien vind ik niet helemaal oké. Als ze het wel kan, petje af, maar ik moet het eerst zien.
leuk!!
Mooi dat ze dit ook erg leuk vindt om te doen. 
SusanW schreef:Ach, ik denk dat haar paardje blij is dat ze mooi rechtop zit... Zal menig paardje wat gebukt gaat onder een zoutzakzittende cowboy jaloers op zijn