Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sterre2009 schreef:Met verbazing heb ik gekeken naar de scores die ons NL jurylid F. Verbeek aan de Nederlanders heeft gegeven.
Dat Verbeek een hekel heeft aan alles wat riekt naar de van Baalen familie is niets nieuws,
maar dit sujet zorgt er ook elke keer voor dat de Nederlanders er altijd heel bekaaid afkomen.
Deze theetante moet gewoon lekker thuisblijven.
Kaja schreef:Ik ben weer een illusie armer...
Steffen Peters...
Norway_girl schreef:Wat mij opvalt is dat Steffen heel correcte proeven rijd, bijna zonder fouten, maar zijn rijstyle vind ik minder.Teveel gepluk.(als ik het me goed herrinner)
sterre2009 schreef:Met verbazing heb ik gekeken naar de scores die ons NL jurylid F. Verbeek aan de Nederlanders heeft gegeven.
Dat Verbeek een hekel heeft aan alles wat riekt naar de van Baalen familie is niets nieuws,
maar dit sujet zorgt er ook elke keer voor dat de Nederlanders er altijd heel bekaaid afkomen.
hopla schreef:Tijd voor vernieuwing van het jurycorps? In mijn beleving is dressuur teveel een politiek spelletje geworden.
)