Vandaag begint het eerste deel van de landenwedstrijd tijdens CHIO Aken (Duitsland). Gisterochtend was de keuring van de paarden en alle Nederlandse paarden kregen groen licht.
Nederland komt als zesde en tevens laatste land aan de start. Op dag 1 verschijnen in de ring Sander Marijnissen met Moedwil en Marlies van Baalen met BMC O’Jay.
Deel twee van de landenwedstrijd wordt verreden op donderdag. Dan komen Anky en Hans Peter Minderhoud aan de start met respectievelijk Salinero en Exquis Nadine.
In de morgen zal eerst nog een andere rubriek worden verreden. Hierin komen Marlies van Baalen (BMC Miciano) en Sander Marijnissen (Sander) aan de start voor Nederland.
Ik zie het ook net gebeuren... Ze zeggen wel dat er gelukkig niets aan de hand is... Maar harry maar met zijn beentjes maaien, hij was een beetje aan het rennen in de lucht... Zag er wel heftig uit
Edit: Sorry, lees het nu pas... Zal vanaf nu ontopic blijven
Jeuh! Verander die foto maar in een foto van Sander!! Wel een beetje chauvinistisch blijven hier hé!
risje
Geplaatst: 01-07-09 09:43
mh, kriebelt hier al aan alle kanten, 12 maanden geleden kaartjes gekocht en over paar uur zijn we er;-) Ga 5 dagen samen met agnes (kimble), heb er zo'n zin in!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-09 09:48
horseyfries schreef:
Jeuh! Verander die foto maar in een foto van Sander!! Wel een beetje chauvinistisch blijven hier hé!
Als jij er eentje kan aanleveren
Thomas
Geplaatst: 01-07-09 09:55
neem er dan 1 van marlies van baalen, die heb je toch wel?
De foto is niet offtopic gezien de opmerking onderaan de beginpost waarin Rubin Cortez ook deelneemt (en op dit moment op een tweede plek staat).
Ik vraag me af wat Marlies heeft gedaan dat ze op zo'n lage score komt
mro
Geplaatst: 01-07-09 10:46
Ik krijg helemaal geen beeld bij de "Live Video" . Heeft iemand dit probleem ook? Of tips hoe ik dit kan verhelpen? Heb Quiktime wel geinstalleerd, maar geeft telkens 'disconnected' aan na enige seconden...
Thomas
Geplaatst: 01-07-09 10:47
Uhm, Miciano heeft nog maar paar LT wedstrijden gereden, en schommeld vaak rond de 65%.
Izzy19
Geplaatst: 01-07-09 10:48
Wordt er eigenlijk ergens iets van dressuur uitgezonden? Ik zie namelijk niets van dressuur via die website.