Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

...en afgelopen week liep ze weer zo kreupel..randalinpony schreef:Foto van de voeten?
Jammer is dat nog heel veel mensen denken dat je aan hoefbevangenheid niet veel kan doen behalve dieet en hoeven koelen.
Ik ken zelfs een geval waarin de eigenares te goeder trouw alleen wat alternatieve kruiden dacht te kunnen geven.
Terwijl je daar tegenwoordig toch echt beregoede pijnstillers, ontstekingsremmers en vochtafdrijvers voor hebt.

Fantabulouss schreef:Ik heb ook een vermoeden om wie het gaat... en om welke pony..
Ik ben namelijk al weken bezig om een shetje weg te krijgen van een weiland bij mij achter, politie, dierenambu ect hebben we meerdere keren gebeld...
Ik zag idd dat ze gister weg van het land was en op stal stond bij de eigenaar...
Ik ging elke dag bij haar kijken hoe ze liep etc (want na 2 weken op stal had hij haar gewoon weer op het land (dus eiwitten!!) gegooid...en afgelopen week liep ze weer zo kreupel..
Maar politie zei dat de AID geweest was maar dat ze er verder niks aan konden doen..
Dus eigenlijk hoop ik dat t "mijn" ponytje is....ze had zoveel pijn...dan is het maar beter..
ik ga denk nhd ff bellen