Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hopla schreef:Als beste van de wereld staat het wel heel raar als je de prijsuitreiking aan een touwtje moet doen.
Ze moet er ook niet aan gaan hangen als er een paard vandoor gaat maar ophoudingen geven.
Je mag van de beste ruiter van de wereld toch wel verwachten dat ze wel controle over haar paard heeft.
Verder vind ik het natuurlijk leuk dat ze gewonnen heeft.
bij de prijsuitreiking is de druk eraf en kan er vanalles gebeuren.
raket schreef:Ik vind het eigelijk wel bijzonder dat als je met die prestaties en alle prijzen die je hebt gereden, gewoon aan kunt geven dat je ook je grenzen hebt. En dat je voor de veiligheid kiest. Ongeacht wat de media en de rest van de wereld er wel niet van zullen zeggen.
Zouden meer mensen moeten doen, gebeurde er een hoop minder ongelukken.
Weleens op een paard wat aan de kletter ging gezeten en die gestopt met ophoudingen??![]()
![]()
hopla schreef:Beter lezen Sarabande.![]()
En wat hebben die kinderen er nu mee te maken. Dat vind ik echt zo'n raar smoesje.
Anky is daarbij de beste van de wereld. Die hoef ik geen les te geven.
daar heeft ze haar western paard toch voor
hopla schreef:Als beste van de wereld staat het wel heel raar als je de prijsuitreiking aan een touwtje moet doen.
Ze moet er ook niet aan gaan hangen als er een paard vandoor gaat maar ophoudingen geven.
Je mag van de beste ruiter van de wereld toch wel verwachten dat ze wel controle over haar paard heeft.
Verder vind ik het natuurlijk leuk dat ze gewonnen heeft.