Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

... Hoop dat het paard en de amazone er niets aan over hebben gehouden en dat de schade bij de wielrenner ook meevalt! kelly_ov schreef:Hoe vaak zie je wielrenners niet door rood rijden, op de 'auto'weg i.p.v. op het fietspad rijden, tóch nog even wel gaan als het eigenlijk niet kan... Zegt natuurlijk helemaal niets over deze situatie, maar sinds ik gister een groep van ongeveer 10 wielrenners niet in kon halen omdat ze de hele baan in beslag namen en niet reageerde op een toetertje..heb ik het even gehad met ze... Hoop dat het paard en de amazone er niets aan over hebben gehouden en dat de schade bij de wielrenner ook meevalt!
Nu zijn ze niet allemaal zo, maar je hebt van die wielrenners die op 300 meter al allerlei dingen gaan schreeuwen en 400x bellen
Na 1x weten we het ook al hoor
Falona schreef:Haha, dat was ook mijn gedachte bij de laatste reactie.
Maar ik erger me voornamelijk als automobilist aan die wielrenners die persee 5 man breed op de weg moeten fietsen en weigeren een beetje in te schikkern ozdat jij er met je auto voorbij kan.
. Ikzelf zou dan nog inhouden en denken 'laat maar gaan', maar het was toch wel een grappige situatie
suleilitha schreef:Hier meldt zich een hartstochtelijk wegpiraat met racefiets. Het is zo jammer dat er weer zo negatief wordt gedaan over wielrenners, wat denk je dat er gebeurt, als je met veertig kilometer per uur voluit je remmen in knijpt???
Verder zijn er ook genoeg ruiters die zich de hele weg toe-eigenen en vaak hun paarden niet eens in bedwang hebben, als er een fietsertje aan komt zoeven in een felgekleurd pakje
suleilitha schreef:Hier meldt zich een hartstochtelijk wegpiraat met racefiets. Het is zo jammer dat er weer zo negatief wordt gedaan over wielrenners, wat denk je dat er gebeurt, als je met veertig kilometer per uur voluit je remmen in knijpt???
Verder zijn er ook genoeg ruiters die zich de hele weg toe-eigenen en vaak hun paarden niet eens in bedwang hebben, als er een fietsertje aan komt zoeven in een felgekleurd pakje
Of wil je in dit geval zeggen dat een wielrenner alles mag omdat hij hard gaat? 

Sammie schreef:http://www.politielimburgnoord.nl
Donderdagavond 2 april is een 64-jarige man uit Geleen gewond geraakt, nadat hij met zijn wielrenfiets tegen een paard was gefietst. De man uit Geleen koerste met een grote groep wielrenners over de Breedenweg. Op diezelfde weg reed een 21-jarige man uit Stein op een paard. Toen de 21-jarige paardrijder de groep wielrenners zag naderen, ging hij met zijn paard in de berm staan. Door iets of iemand schrok het paard, waardoor deze zich draaide en half op de weg kwam te staan, waardoor de wielrenner uit Geleen hier vol tegenaan fietste. De wielrenner is per ambulance met pijn in de rug overgebracht naar het ziekenhuis.
suleilitha schreef:Nou inderdaad Eline, en ik zal je wel vertellen dat je als fietser ook nog net niet je zeemleren broek volschijt als er een schrikkend paard op je weg komt met een panische ruiter op de rug
Trouwens, als een paard uit zijn stekker gaat en je komt er op je gewone huis tuin en keukenfietsie aanzetten met 20 km per uur, dan zit het er ook dik in dat er een ka-boemmmm op volgt...

En dat een wielrenner zich als de koning van de asfaltjungle voelt omdat hij niet kan remmen interesseert me geen reet, moettie niet zo hard gaan en uit zijn doppen kijken!!
, dus ook onder de wandelaars, automobilisten, wielrenners en zelfs ruiters. Met name met dit weer moet je niet met een paard op de weg komen als ie niet tegen wielrenners bestand is, zou een hoop ellende voorkomen 
Ik zeg ook niet dat het de schuld is van de wielrenner, als jouw paard iemand omkegelt ben je aansprakelijk 
Maar dat neemt niet weg dat ik ze nog steeds irritant en aso vind