Vanavond rond zeven uur is een auto met paardentrailer gekanteld op de kruising Turfweg/Winschoterweg, nabij Blijham. Bij dit eenzijdig ongeval, door nog onbekende oorzaak, kwam één van de twee paarden in de trailer om het leven.
De bestuurder van de combinatie, de politie kon vanavond nog niet zeggen waar hij vandaan kwam, heeft geen letsel. De hulpdiensten zijn geruime tijd bezig geweest om het dode paard, dat bovenop het overlevende paard terecht was gekomen, uit de trailer te halen.
Als gevolg daarvan is de weg enige tijd gestremd geweest. De politie verwacht dat de weg rond negen a tien uur vanavond weer vrij is.
Ohw wat erg! Ik wens de eigenaren heel veel sterkte toe. Is er nieuws hoe het met het levende paard is?
Bosmiep79
Geplaatst: 18-03-09 22:11
wat vreselijk ik hoop dat die andere paard er niks aan overhoudt, gelukkig voor die bestuurde niks heeft.
nikitabanana
Geplaatst: 18-03-09 22:14
pff vreselijk!! sterkte aan de eigenaren gewenst!
kevje06
Geplaatst: 18-03-09 22:24
Zo een ongeluk heeft onze pony bij zijn vorige eigenaar ook meegemaakt. Ook zij lag onder haar overleden vriendjes. Naar hoor, pony heeft er nu, meer dan 10 jaar later, nog steeds problemen mee, met samen in de trailer staan.
Rendiertje
Geplaatst: 18-03-09 22:25
Het levende paard is erg rustig. hij is zonder problemen de trailer ingelopen die hem naar huis heeft gebracht. zover ik weet heeft hij ook geen ernstige verwondingen.
Elisa2
Geplaatst: 18-03-09 22:25
Wat erg zeg! zoiets lijkt me inderdaad heel traumatiserend voor het andere paard.
wat verschrikkelijk!! Hopelijk het het 2e paard er niet veel aan over gehouden. Eigenaar/bestuurder heel veel sterkte gewenst. Zag ik dat nou goed, om een boom heengevouwen? http://www.rtv-noord.nl/nieuws/indexwm. ... pid=80264#