Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:voor recreatieruiters vind ik het nog geen pre, voor sportruiters/manege's wel! want sportpaarden moeten gewoon gereden worden en manege moeten gewoon lessen kunnen blijven geven.
ergens anders naartoe gaan om te rijden kan ook prima als je 1 of misschien twee paarden hebt, maar als je er al 10 moet doen op een dag, is het niet handig dat je tig keer heen en weer moet rijden om te..rijden!
Olijkje schreef:Rena100 schreef:voor recreatieruiters vind ik het nog geen pre, voor sportruiters/manege's wel! want sportpaarden moeten gewoon gereden worden en manege moeten gewoon lessen kunnen blijven geven.
ergens anders naartoe gaan om te rijden kan ook prima als je 1 of misschien twee paarden hebt, maar als je er al 10 moet doen op een dag, is het niet handig dat je tig keer heen en weer moet rijden om te..rijden!
Volgens mij gaat het hier om een openbare bak of iets dergelijks? Net als bij een voetbalveld?
Dus die is natuurlijk niet aan huis, voor een voetbalveld aan huis krijg je ook geen subsidie..

Zo zwart wit is het niet.