Anky en Salinero niet naar Wereldkwalificatie in Göteborg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Anky en Salinero niet naar Wereldkwalificatie in Göteborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 12:13

http://www.anky.nl

Salinero maakt rechtsomkeert terug naar huis.

Vandaag zou Anky naar de Wereldbekerkwalificatie in het Zweedse Göteborg vertrekken. Helaas gooit haar rug weer roet in het eten net als eind december toen ze door deze blessure niet in Londen aan de start verscheen. I.P.S Salinero was reeds op weg naar Scandinavië maar hij heeft vanochtend vroeg rechtsomkeert gemaakt. Anky is inmiddels al bij een sportarts voor nader onderzoek.

‘Dit is verschrikkelijk balen’, zegt Anky. ‘Helemaal omdat ik nu net met Salinero mijn rentree wilde maken na de Olympische Spelen en ik twee kwalificaties moet rijden om tijdens de Wereldbekerfinale in Las Vegas aan de start te kunnen komen met Salinero. Na Göteborg is er alleen nog maar een kwalificatie tijdens Indoor Brabant en ik wil het liefst Salli in Las Vegas rijden.’

Anky is als winnaar van de Wereldbekerfinale 2008 automatisch startgerechtigd voor de komende finale met Salinero, mits zij twee kwalificaties heeft gereden met Salinero. Of Anky's topper nu in Las Vegas aan de start kan komen, is onzeker. Vooralsnog is het hoofdzaak te bekijken waarom de waarschijnlijk zelfde blessure weer terug gekomen is. Er wordt aan een adequate oplossing gewerkt zodat Anky in de toekomst gevrijwaard zal blijven van deze vervelende blessure.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:16

:oo inderdaad erg balen zeg :(:)

Ik weet hoe het is om elke keer tegen die vervelende spreekwoordelijke lamp te lopen

wendietjuhhh

Re: Anky en Salinero niet naar Wereldkwalificatie in Göteborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:19

pff zeker balen... ik weet ook hoe het voelt :'( niet zo leuk dus

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:19

Jeetje, dat is wel erg vervelend voor haar. Maarja...je doet er weinig aan natuurlijk.

@miep1979:
Ik snap wat je bedoelt, maar tegen de lamp lopen is toch echt niet het goede spreekwoord. Tegen de lamp lopen wil zeggen dat "je ergens op betrapt wordt".

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:42

Ik vond al dat ze de vorige keer vrij snel weer aan het rijden was voor iemand die door z'n rug is gegaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:51

Waarom staat er dan nog weer in het artikel dat deelname met Salinero in Las Vegas onzeker is? Het is nu toch 100% zeker dat ze niet mag starten?

Blijft evengoed balen natuurlijk!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:53

Relaxed schreef:
Waarom staat er dan nog weer in het artikel dat deelname met Salinero in Las Vegas onzeker is? Het is nu toch 100% zeker dat ze niet mag starten?

Blijft evengoed balen natuurlijk!

Ik dacht precies hetzelfde!

Wel jammer voor haar...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:54

Omdat er ook nog een wildcard is. ;)

Hopen dat Anky snel aan de beterende hand is en van haar blessure af is.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:03

echt ballen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:14

milou123 schreef:
Omdat er ook nog een wildcard is. ;)

Hopen dat Anky snel aan de beterende hand is en van haar blessure af is.

Denk je dat ze daarvoor in aanmerking komt dan? Kan me voorstellen dat ze daarvoor buiten de boot valt.. En moet je voor een wildcard ook niet een X aantal selecties hebben gereden?

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:15

Over die wildcard ging het toch al toen ze niet in Amsterdam heeft gereden?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:19

Relaxed schreef:

Ze heet natuurlijk wel Anky en zo raar werkt de wereld soms wel. Maar in theorie heb je gelijk.

Hoop voor haar dat deze blessure niet blijvend is en dat ze er snel helemaal vanaf komt.

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:29

Jee wat balen!

Er is nog een Wildcard te vergeven dus wie weet mag ze alsnog! Het zou iig de wedstrijd wel spannender maken als ze wel mee mag doen (of niet natuurlijk ;) )!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:31

hahaha hap de optimist! :P

erg balen, had haar er graag bij gehad, maar wie weet!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:24

happyness schreef:
Jee wat balen!

Er is nog een Wildcard te vergeven dus wie weet mag ze alsnog! Het zou iig de wedstrijd wel spannender maken als ze wel mee mag doen (of niet natuurlijk ;) )!

Ze mag toch meedoen, maar niet met Salinero.
Ze mag wel met Painted Black aan de start veschijnen... toch?

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:30

Ontzettend balen, zeker nu iedereen weer op de rentree van Salli aan het wachten was (ik in ieder geval wel!)

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:48

Jeetje da's balen zeg...
Ben benieuwd of en met wie ze aan de start komt in Las Vegas.

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:50

Shït happens. Misschien te veel gegokt op painted ipv Sali. Hierdoor nu in de problemen. Slechte coach!!!.... :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:51

Sabbientje schreef:
happyness schreef:
Jee wat balen!

Ze mag toch meedoen, maar niet met Salinero.
Ze mag wel met Painted Black aan de start veschijnen... toch?

Als ze zich kwalificeert met PB.. :j

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:52

hilden1971 schreef:
Shït happens. Misschien te veel gegokt op painted ipv Sali. Hierdoor nu in de problemen. Slechte coach!!!.... :Y)

Wat heeft dit in godsnaam te maken met een terugkomend rugprobleem bij Anky... beetje apparte opmerking :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:53

tessii1991 schreef:
hilden1971 schreef:

Dit is al de zoveelste apparte opmerking van jou die ik lees, wat heeft dit in godsnaam te maken met een terugkomend rugprobleem bij Anky...

Omdat er ooit in een colum van Anky heeft gestaan dat het Sjef zijn schuld was, want hij was niet op de hoogte van die regel ofzo ;) Zo apart is die opmerking dus niet :+

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:55

Ja dat heb ik ook gelezen maar ze ging nu toch naar deze kwalificatie, dat ze er nu maar 1 kan rijden omdat ze een terugkerend rugprobleem heeft kan Sjef niks aan doen ;)

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:56

Citaat:
oliebol happens. Misschien te veel gegokt op painted ipv Sali. Hierdoor nu in de problemen. Slechte coach!!!....

Van deze opmerking snap ik echt niets. Anky heeft een rugblessure :roll:

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:05

Relaxed schreef:
Omdat er ooit in een colum van Anky heeft gestaan dat het Sjef zijn schuld was, want hij was niet op de hoogte van die regel ofzo ;) Zo apart is die opmerking dus niet :+

Dat denk ik wel dat hij op de hoogte was van die regel, hij heeft hem namelijk zelf in het leven geroepen!! Dat stond er in die column ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:15

happyness schreef:
Relaxed schreef:

Dat denk ik wel dat hij op de hoogte was van die regel, hij heeft hem namelijk zelf in het leven geroepen!! Dat stond er in die column ;)

Prima, maar ze gaf in het artikel wel om die reden Sjef de schuld ;)