Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
'Citaat:er lagen twee hopen paardenhaar in de wei, net alsof de beesten gekamd waren voor de dieven ze meenamen.

manzano schreef:Dat stond toch al in het vorige bericht? Paar km verderop ofzo.
Lijkt me logisch dat je als dief eerst je te stelen paard gaat poetsen![]()
Lijkt me eerder iets van pennymeisjes die stiekem paardje zijn gaan poetsen en waarbij ze er vervolgens tussenuit gepiept zijn, of bijv. dat ze snel weggegaan zijn omdat ze betrapt werden.
tessii1991 schreef:manzano schreef:Dat stond toch al in het vorige bericht? Paar km verderop ofzo.
Lijkt me eerder iets van pennymeisjes die stiekem paardje zijn gaan poetsen en waarbij ze er vervolgens tussenuit gepiept zijn, of bijv. dat ze snel weggegaan zijn omdat ze betrapt werden.
stond idd in het vorige bericht, nou idd meer iets voor penny meisjes

. lovelanga schreef:gelukkig dat ze weer terecht zijn. inderdaad nogal onwaarschijnlijk dat je een paard eerst gaat poetsen voordat je ze steelt
Jannepauli schreef:'Citaat:er lagen twee hopen paardenhaar in de wei, net alsof de beesten gekamd waren voor de dieven ze meenamen.
...... of misschien hebben de paarden aan de draad staan schuren ( de wintervachtjes raken tenslotte nu al weer los), is het draadje geknapt en de beestjes vervolgens op stap gegaan?
Jammer dat het bericht niet vermeldt waar de dieren teruggevonden zijn.
AaronYve schreef:Is de politie ook geinformeerd?
AaronYve schreef:Is de politie ook geinformeerd?
Ah goed van je, heb al zo vaak gehoord dat ze het maar niet doen omdat de politie er toch niks aan kan doen en dat is zo'n grote onzin.
manzano schreef:Dat stond toch al in het vorige bericht? Paar km verderop ofzo.
[/quote]
[/quote]