Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
4e plaats, erg netjes!
Adil18 schreef:Oh wat leuk dit te lezen na een discussie over het artikel waarin Anky volgens mij (en anderen) vreselijk arrogant over kwam en vele mensen Werth de grond in wilden stampen![]()
Nou Anky, je prestaties zijn volgens mij wat eerder in te halen dan pas na 20 jaar![]()
En op de springlijst ook al zo lekker gepresteerd door de Duutsers, gooooooo Duutsland

sologirl schreef:Blegh Adil wat een nare reactie zeg. Anky gunt haar toppaard zijn welverdiende rust! Moge het logisch wezen dat ze dan wat zakt! Op het moment is ze nog altijd OS kampioene en dit komt niet door pure mazzel maar gewoon door er keihard voor te knokken!
Jammer dat ze zakt, maar ze zal vanzelf wel weer stijgen als ze op pad gaat met Salie!
sologirl schreef:Is ook een knappe prestatie. Maar moet dat dan vingertje wijzend naar Anky duidelijk worden gemaakt. Ja Isabell staat op nummer 1. Ontzettend knap, maar daarvoor hoef je Anky niet af te vallen.
Ik ben benieuwd of we Isabell op IB zien!
Adil18 schreef:sologirl schreef:Is ook een knappe prestatie. Maar moet dat dan vingertje wijzend naar Anky duidelijk worden gemaakt. Ja Isabell staat op nummer 1. Ontzettend knap, maar daarvoor hoef je Anky niet af te vallen.
Ik wijs alleen maar omat ik Anky's 20 jaar uitspraak walgelijk arrogant vond. Gelukkig vond ze dat ook van zichzelf
Bizzybijtje schreef:Adil18 schreef:
Ik wijs alleen maar omat ik Anky's 20 jaar uitspraak walgelijk arrogant vond. Gelukkig vond ze dat ook van zichzelf
Weet je, je zegt dat wij Werth de grond in stampen, maar nu lijkt het er meer op dat je meer over jezelf spreekt, maar ipv Werth heb je het over Anky....
Lekker belangrijk wie er op 1 of 2 of wat mij betreft 100 staat.. Ze staan erop!! (Ik ben iig niet terug te vinden op de lijst) Dus wees eens blij!! Ongeacht of het komt door dit, of dat het komt door dat, of die heeft zus gezegd, zij heeft zo gezegd.. Kinderachtig noemen ze dat
Ouderwets haren trekken komt er nog net niet bij kijken 

en Anky maar met één paard.
Adil18 schreef:sologirl schreef:Is ook een knappe prestatie. Maar moet dat dan vingertje wijzend naar Anky duidelijk worden gemaakt. Ja Isabell staat op nummer 1. Ontzettend knap, maar daarvoor hoef je Anky niet af te vallen.