Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Ook goed om te zien welk paard precies hoe reageert. Bij ons op stal zijn er hierdoor ook een aantal stalwisselingen geweest. De paarden die er minder goed tegen konden, zijn dichter bij de uitgang gezet
Angela schreef:Wij hebben een tijd terug iets soortgelijks bij ons op de manege gedaan, en ik moet zeggen, het was voor zowel de brandweer als de paarden erg leerzaam. Het was mooi te zien dat de meeste paarden zich op zo'n moment volledig aan je overgevenOok goed om te zien welk paard precies hoe reageert. Bij ons op stal zijn er hierdoor ook een aantal stalwisselingen geweest. De paarden die er minder goed tegen konden, zijn dichter bij de uitgang gezet

de vader van mijn vriend is brandweer en elke donderdag om de 2 weken gaan ze iets anders onder rook zetten om te oefenen, van loods tot bejaardenhuis tot manege. poekel schreef:Angela schreef:Wij hebben een tijd terug iets soortgelijks bij ons op de manege gedaan, en ik moet zeggen, het was voor zowel de brandweer als de paarden erg leerzaam. Het was mooi te zien dat de meeste paarden zich op zo'n moment volledig aan je overgevenOok goed om te zien welk paard precies hoe reageert. Bij ons op stal zijn er hierdoor ook een aantal stalwisselingen geweest. De paarden die er minder goed tegen konden, zijn dichter bij de uitgang gezet
goed bezig!![]()
en het komt idd steeds vaker voor. goed dat ze daar aan oeffenen. al doende leerd men.
toppie!