Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en dan nog so what er zal in je leven vast ook wel iemand anders op je voet getrapt hebben dan ga je tog ook niet om je heen meppen en anders moet je niet naast een paard gaan staan
het is natuurlijk een agente in dienst dus die kan het niet maken maar als iemand dit bij mijn paard zou doen zou ik zelf tog ook wel een paar flinke klappen uitdelen. je gaat een onschuldig dier tog niet slaan waar licht het verstand van de mensen tegenwoordig op het kerkhof ofzo?? Cayenne schreef:Zij sloeg tot driemaal toe een politiepaard en wilde de berijdster ervan af trekken. Ze beweerde dat het paard op haar voet was gaan staan.
. Maar het zou ook een verzinsel kunnen zijn om die klappen te verklaren. Hoewel dan weer de vraag blijft, waarom dan ook de amazone eraf getrokken zou moeten worden. Gezien de vriend het daarna ook nog nodig vond om de agente te slaan, lijkt het mij een behoorlijk aso stel en hoop ik dat ze allebei een passende straf krijgen. 

Altijd hetzelfde crossmonster schreef:Ahum ik durf het bijna niet te zeggen, maar : typisch Oss
Belachelijk dat dat paard op dr voet ging staan en ze er niks van mocht zeggen![]()
Korte lontjes hier in nederland...