Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
anneM_Ajax schreef:Pardon Sterre?
Heb je enig idee hoeveel vandalen er tegenwoordig rondlopen. Het hek of stal van deze pony's kan gewoon open gezet zijn. Dat gebeurt de laatste tijd heel veel, dus waarom niet bij deze pony's?
. Misschien dat Sterre dat misschien bedoelt.
anneM_Ajax schreef:Pardon Sterre?
Heb je enig idee hoeveel vandalen er tegenwoordig rondlopen. Het hek of stal van deze pony's kan gewoon open gezet zijn. Dat gebeurt de laatste tijd heel veel, dus waarom niet bij deze pony's?
sterre2007 schreef:Redelijk slordig om je pony's kwijt te raken. Zou me dood schamen als het mijn dieren waren.
Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voor de eigenaar in de gaten krijgt dat z'n pony's ervandoor zijn.
sterre2007 schreef:Redelijk slordig om je pony's kwijt te raken. Zou me dood schamen als het mijn dieren waren.
Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voor de eigenaar in de gaten krijgt dat z'n pony's ervandoor zijn.
nickyu schreef:en dan ga je als ze kwijt zijn eerst omheining en naburige sloten en weiden etc
checken ...
aub heeeel klein beetje nadenken voordat je brute beschuldigingen uit ..
en erachteraan gefietst.
want ze waren bij de schuinoverburen het erf opgerend. Ze wilden net de oprit weer afdraven, maar ik kon de gelukkig terugjagen.
.
.