Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zazoo schreef:Wat erg dat mensen dat doen! Wel een misleidende titel trouwens. Alsof die vrachtwagen de pony zag en gas bij heeft gegegeven.

katiavl schreef:Zazoo schreef:Wat erg dat mensen dat doen! Wel een misleidende titel trouwens. Alsof die vrachtwagen de pony zag en gas bij heeft gegegeven.
Ja daar dacht ik dus ook direct aan, echt een slechte titel.

Vreselijk voor het dier, maar ook voor de eigenares!
Raja schreef:Ik vind het ook ronduit schandalig hoe er met dit gebeuren is omgegaan door de politie!
"Goh mevrouw uw pony is doodgereden, maar gelukkig zijn er geen gewonden gevallen"
En vervolgens is er niemand meer op de dijk te vinden!!
Lia_ schreef:Raja schreef:Ik vind het ook ronduit schandalig hoe er met dit gebeuren is omgegaan door de politie!
"Goh mevrouw uw pony is doodgereden, maar gelukkig zijn er geen gewonden gevallen"
Er wel eens bij nagedacht dat de politie meer meldingen krijgt en misschien gewoon de tijd niet heeft gehad om op de eigenaar te wachten omdat er alweer een volgende melding was....

Lia_ schreef:Raja schreef:Ik vind het ook ronduit schandalig hoe er met dit gebeuren is omgegaan door de politie!
Er wel eens bij nagedacht dat de politie meer meldingen krijgt en misschien gewoon de tijd niet heeft gehad om op de eigenaar te wachten omdat er alweer een volgende melding was....

Maad1993 schreef:ja je laat toch ook niet een lijk van een mens gewoon op straat liggen...