Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik heb er hier ook zo een........... wat wegrent is van hem........
heel vervelend
tita schreef:KiWiKo schreef:ik heb er hier ook zo een........... wat wegrent is van hem........
heel vervelend
letterlijk en figuurlijk
hij droop mooi af met zijn staart tussen zijn benen. sindsdien zijn zwanen niet jaagbaar meer voor hem
AmmieJ_ schreef:Heb gister de reportage van hondengevechten gezien..
Het deed mij pijn dat er weer vanuit word gegaan dat het een pitbull of staffordshire terrier was geweest. Het staat gewoon, los van feiten in dit bericht.
Natuurlijk wens ik de eigenaresse sterkte met dit verlies, had niet hoeven gebeuren!
ik heb een grote tuin, waar ze leuk in kunnen ravotten...... KiWiKo schreef:weet je, het kan gebeuren............ zo is de natuur.......... echter vind ik wel dat je als eigenaar de verantwoording moet nemen......
Mijn honden hebben 4 schapen gepakt... Ik heb de eigenaar 4 nieuwe schapen bezorgd en ik heb de 4 kapotte schapen opgelapt en aan de vereniging gegeven als grasmaaiers........
Mijn tom heeft een tijd terug gevochten (en hij vecht echt nooit!!) En als mijn tom gaat vechten (kruising herder x bouvier) dan richt hij schade aan.......... dus de schade vergoed 600 euro dierenartskosten.......
hij heeft 2 zwanen gedood........... zwanen hebben geen eigenaren, dus die schade kan ik niet vergoeden........
let wel, hij staat super onder appel, en hij is heel sociaal...... alleen als hij af gaat, dan dringt niks meer tot hem door........
toen hij op een schaap zat heb ik hem eerst 4 keer voluit in zijn ribbenkast moeten schoppen met mijn klompent voordat hij uberhaupt in de gaten had dat ik naast hem stond, helemaal van de wereld af!!!
Nu zorg ik er gewoon voor dat ik geen jaagbaar spul tegenkom als ik ze meeneem......... maar eigenlijk komen ze mijn tuin niet meer uitik heb een grote tuin, waar ze leuk in kunnen ravotten......