Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Blue9 schreef:Mmm erg jammer. Maar als het toch gaat om een weekje niet rijden lijkt het mij toch niet zo ernstig, liet ik Londen toch niet aan me voorbij gaan !
.
.
Annekeee schreef:Ja, wel jammer! Maar ja, dan is ze ook bij de verkiezing van sport vrouw van het jaar
Blue9 schreef:Mmm erg jammer. Maar als het toch gaat om een weekje niet rijden lijkt het mij toch niet zo ernstig, liet ik Londen toch niet aan me voorbij gaan !
wel jammer, balen!!! maar dan hebben die andere ruiters/amezones een keer geluk dat Anky niet mee rijdt!
) niet het advies krijgen een week niet te rijden. Vandaar mijn reactie.
Ivonka schreef:Even een MRI scannetje maken om te horen dat je een week niet mag rijden?????
Leuk om te horen voor mensen die tig weken moeten wachten op een scan (als ze er uberhaupt één krijgen!)
Of misschien leken de klachten erg en vallen ze gelukkig mee, ik hoop dat ze snel opknapt. Pauline schreef:Ben je belangrijker als je goed kan paardrijden ja? Betalen, dat is een beter argument denk ikOf misschien leken de klachten erg en vallen ze gelukkig mee, ik hoop dat ze snel opknapt.
is gewoon goed geregeld voor hun! groetjes deess
wat een raar advies. Alsof een rugblessure (neem aan spier) in een week over kan zijn...