Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Tot slot wil ik melden dat in Erp de eerste vorkheftrucks en vrachtwagens ons terrein zijn opgereden. Het komende jaar staat thuis in het teken van een megaverbouwing. Zo'n beetje alles gaat hier op de schop. De binnenbak krijgt nieuwe muren en een nieuw dak. De stallen worden vernieuwd. En verder creëren we een ontvangstruimte, vergaderruimte, opleidingslokalen en zelfs appartementen om te overnachten voor gasten. Ik wil mijn leerlingen en geïnteresseerden in de toekomst professioneler en met meer mogelijkheden gaan begeleiden.

Rijerijerije schreef:Citaat:Tot slot wil ik melden dat in Erp de eerste vorkheftrucks en vrachtwagens ons terrein zijn opgereden. Het komende jaar staat thuis in het teken van een megaverbouwing. Zo'n beetje alles gaat hier op de schop. De binnenbak krijgt nieuwe muren en een nieuw dak. De stallen worden vernieuwd. En verder creëren we een ontvangstruimte, vergaderruimte, opleidingslokalen en zelfs appartementen om te overnachten voor gasten. Ik wil mijn leerlingen en geïnteresseerden in de toekomst professioneler en met meer mogelijkheden gaan begeleiden.
Whoehaha Anky heeft onze opmerkingen gelezen bij de foto's van de Stichting Doe een Wens-dag "dat haar stallen wel een likje verf konden gebruiken"....http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1025160&hilit=anky+kinderen
Alleen pakt zij het dan gelijk groots aan

farahmunda schreef:Ben ik eigenlijk de enige die een beetje moe wordt van dat 'gezeur' en 'moddergegooi' in de hogere dressuurwereld?
Het is nu wel duidelijk toch wat ze er van vinden
Citaat:Anky: "Sommige ruiters durven niet meer te klagen"
MandyR schreef:farahmunda schreef:Ben ik eigenlijk de enige die een beetje moe wordt van dat 'gezeur' en 'moddergegooi' in de hogere dressuurwereld?
Het is nu wel duidelijk toch wat ze er van vinden
Nee hoor, hier nog 1.
En daar komt ook nog eens bij dat ik ook een beetje Anky moe begin te worden.
Ik vond haar altijd vrij normaal maar, sinds de spelen lijkt het wel of ze steeds arroganter wordt.
Rijerijerije schreef:Citaat:Tot slot wil ik melden dat in Erp de eerste vorkheftrucks en vrachtwagens ons terrein zijn opgereden. Het komende jaar staat thuis in het teken van een megaverbouwing. Zo'n beetje alles gaat hier op de schop. De binnenbak krijgt nieuwe muren en een nieuw dak. De stallen worden vernieuwd. En verder creëren we een ontvangstruimte, vergaderruimte, opleidingslokalen en zelfs appartementen om te overnachten voor gasten. Ik wil mijn leerlingen en geïnteresseerden in de toekomst professioneler en met meer mogelijkheden gaan begeleiden.
Whoehaha Anky heeft onze opmerkingen gelezen bij de foto's van de Stichting Doe een Wens-dag "dat haar stallen wel een likje verf konden gebruiken"....http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1025160&hilit=anky+kinderen
Alleen pakt zij het dan gelijk groots aan
...nu mogen ze ons wel als schildersbedrijf bellen
Cayenne schreef:http://www.telegraaf.nl
"Ik vind het een teleurstelling dat Sjef niet is genomineerd voor Coach van het Jaar."
Ik vind het overigens een teleurstelling dat mijn partner Sjef niet is genomineerd voor Coach van het Jaar. Hij heeft net zo veel medailles gehaald als ik, want hij was ook nog eens coach van het dressuurteam.
Anky van Grunsven
Klik hier voor foto's van de verbouwing.
Citaat:Ik vind het een teleurstelling dat Sjef niet is genomineerd voor Coach van het Jaar."
supertammy schreef:Hun eigen accomodatie. Dat het nog beter, mooier, enz. gaat worden voor hun klanten (en dus ook beter voor hun beurs).
.