Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kally schreef:Misschien zouden juryleden dan al strenger moeten zijn vanaf Z ofzo en goede
opmerkingen moeten maken dat er dus beter getraind kan gaan worden..........
Suzanne F. schreef:kally schreef:Misschien zouden juryleden dan al strenger moeten zijn vanaf Z ofzo en goede
Ja maar dan krijg je als jury dus te horen dat je veels te streng en onrechtvaardig bent. Normaal bij andere jury's reden ze altijd veel hogere punten. En ik zat dus fout met mijn lage punten.....

xxNANDOxx schreef:ik denk dat deze jury wel gelijk heeft
maar je kunt het natuurlijk vanuit een aantal kanten bekijken.
onze mede-bokker had bij deze jury blijkbaar wel een goede proef laten zien.
2 111 415111MJ ASHLEY DE JONG MARILLION 205 203 408 60,00%
goedzo ashley!
CharleyT schreef:Niet om het een of ander, maar dit soort uitspraken komen eens in de zoveel tijd voorbij.
Feit is dat er in elke rubriek, welk niveau ook, altijd een top is en een grotere groep die niet aan de 60% komt. Ik vind het altijd wat zeurderig en negatief overkomen t.o.v. de deelnemers.
Net zo als 'de jeugd van tegenwoordig......enz', dat hoor je ook elke generatie weer.
getup schreef:xxNANDOxx schreef:ik denk dat deze jury wel gelijk heeft
goedzo ashley!
natuurlijk kunnen we haar feliciteren, maar 60 % is ook net winst.....
. xxNANDOxx schreef:ik denk dat deze jury wel gelijk heeft
goedzo ashley!

Suzanne F. schreef:kally schreef:Misschien zouden juryleden dan al strenger moeten zijn vanaf Z ofzo en goede
Ja maar dan krijg je als jury dus te horen dat je veels te streng en onrechtvaardig bent. Normaal bij andere jury's reden ze altijd veel hogere punten. En ik zat dus fout met mijn lage punten.....
Raggel schreef:Ik wil mijn paard graag klaar hebben voor de klasse erna voordat ik een overstap maak.. Dus voordat je Z1 kan gaan starten, moet ik THUIS een "goede" Z2 proef kunnen laten zien, de wissels moeten sowieso dan al goed zitten.. Dan ben je naar mijn mening pas klaar voor een volgende klasse..
Als je een halve pirouette kunt, is een kwart piece of cake..
Citaat:Veel paarden zijn niet voldoende verzameld, ze lopen uit elkaar en op de voorhand.